Podsumowanie pierwszej edycji gram.pl CUP!

gram.pl
2014/10/03 11:00
0
0

27 września zakończyła się pierwsza edycja gram.pl CUP, czyli sieciowego turnieju, podczas którego gracze mieli okazję sprawdzić swoje umiejętności w dwóch bardzo popularnych grach – League of Legends oraz Hearthstone: Heroes of Warcraft.

Podsumowanie pierwszej edycji gram.pl CUP!

Do obu turniejów zarejestrowało się odpowiednio 128 7-osobowych drużyn i 128 graczy. Oba również zostały podzielone na siedem etapów: I, II, III, IV fazę rozgrywek, ćwierćfinał, półfinał i finał, aby zapewnić graczom jak największą wygodę w rozgrywaniu gier i sprawnie wyłonić zwycięzcę.

Ponadto zmagania w League of Legends były transmitowane na żywo za pośrednictwem platformy Twitch.tv – streaming zainteresował łącznie 7060 widzów. Oto wyniki obu turniejów:

Hearthstone:

  • 1. Miejsce: Szychu
  • 2. Miejsce: rydl90
  • 3. Miejsce: Sztorm
  • 4. Miejsce: voj4k

League of Legends:

  • 1. Miejsce: Denial eSports
  • 2. Miejsce: Team ROCK
  • 3. Miejsce: Appetite
  • 4. Miejsce: Divine Individuals X

Sponsorem tytularnym turnieju League of Legends i partnerem strategicznym była firma Razer. Firma Gigabyte objęła patronat strategiczny. a3m agencja internetowa odpowiadała za organizację i wsparcie techniczne. Natomiast sdmanagement zajęło się organizacją i wsparciem merytorycznym. Poniżej przytaczamy wypowiedzi przedstawicieli poszczególnych firm i zwycięzców.

- Bardzo cieszymy się z tego, iż gram.pl postanowiło zorganizować turniej. Widać, że cieszył się on sporym zainteresowaniem i wierzymy, że jeśli będzie kolejna edycja to okaże się ona jeszcze większym sukcesem. Takie turnieje to podstawa dla rozwoju esportu w Polsce i oby jak najwięcej takich inicjatyw! – to komentarz Denial eSports.

- Regulamin prosty i jasny, kontakt z administratorami dosyć szybki – generalnie bardzo podobał mi się turniej i inicjatywa! - powiedział Bartosz „Szychu" Kosmacz, zwycięzca turnieju Hearthstone.

GramTV przedstawia:

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w Gram.pl CUP jako jeden ze sponsorów. Wydarzenie było profesjonalnie zorganizowane i przeprowadzone oraz zgromadziło sporą publiczność. Oby więcej takich imprez w przyszłości - powiedziała Agata Pawłowska PR & Marketing Manager Gigabyte Polska.

- Współorganizowanie turnieju było dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem, cały czas badamy obszar jakim jest esport dla branży rozrywkowej, to też każdy kolejny event daje nam masę satysfakcji. SDManagement dopełnił wszelkich starań, by od strony organizacyjnej "grała muzyka", dzięki temu udało nam się wspólnie stworzyć naprawdę fajne wydarzenie - oby więcej takich w przyszłości - stwierdził Michał Kozakiewicz, A3M Agencja Internetowa.

- Turnieje Gram.pl CUP odbieramy przede wszystkim jako świetną inicjatywę animującą społeczność graczy League of Legends i Hearthstone w Polsce. Olbrzymie zainteresowanie rozgrywkami w oba tytuły pokazało, że eSport ma niesamowity potencjał i warto go wspierać, co w Razer robimy z przyjemnością od wielu lat – skomentował Maciek Sliwinski, eSports and Community Assistant Poland Razer.

- Gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy organizatorom pierwszej edycji Gram.pl CUP. Z zainteresowaniem będziemy śledzili wszystkie kolejne wydarzenia e-sportowe realizowane przez ekipę SDM – zapewnił Alek Pakulski przedstawiciel firmy Razer.

- Gram.pl to nie tylko serwis informacyjny, ale również społeczność, którą tworzycie właśnie Wy. Dziękujemy wszystkim uczestnikom Gram.pl CUP i mamy nadzieję, że w przyszłości rozszerzymy swój turniej o kolejne tytuły, tak aby każdy z Was znalazł coś dla siebie – podziękował Michał Korczyński Asystent ds. Marketingu w Gram.pl.

- Zamykamy pewien etap Gram.pl CUP - mamy nadzieję, że bawiliście się dobrze. Dziękujemy za tak liczne zainteresowanie i tym samym zapraszamy na kolejne turnieje organizowane pod szyldem naszej grupy – skwitował Przemysław Starczynowski, menedżer sdmanagement.

- LeagueofLegends.pl od zawsze wspierało ciekawe inicjatywy. Bez wątpienia turniej gram.pl Cup się do takich zaliczał. Znane na rynku esportowym i growym marki jak Razer, Gigabyte oraz Gram.pl w połączeniu z świetną organizacją ze strony sdmanagement i a3m pozwoliły wykreować wspaniały turniej, który przyciągnął graczy jak i widzów. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości znów będziemy mogli śledzić zmagania graczy League of Legends pod szyldem Gram.pl Cup – powiedział Łukasz Kocjan CEO LeagueofLegends.pl.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!