Season Pass do Assassin's Creed Unity - szczegóły

Patryk Purczyński
2014/09/24 12:35

Zupełnie nowa gra i osiem godzin dodatkowej zabawy w wirtualnej rzeczywistości - oto, czego mogą spodziewać się nabywcy przepustki sezonowej do Assassin's Creed Unity.

Season Pass do Assassin's Creed Unity - szczegóły

Rozszerzenie kampanii Dead Kings i zupełnie nowa gra Assassin's Creed Chronicles: China wejdą w skład Season Passa do Assassin's Creed Unity. Jego cenę ustalono na 21 dolarów, a Ubisoft zobowiązał się upublicznić wszystkie jego składowe do początkowego okresu przyszłego roku.

Akcja Dead Kings toczy się po wydarzeniach przedstawionych w kampanii Assassin's Creed Unity. Głównym bohaterem pozostaje Arno, który opuszcza Paryż i odkrywa tajemnice Saint Denis. Ubisoft przestrzega przed niebezpiecznymi zwierzętami, które czają się w ciemnościach. Arno zostanie wyposażony w nową broń, Guillotine Gun, przystąpi też do frakcji Raider. Pojawią się misje poboczne, a na trzy zadania, możliwe do wykonania w kooperacji, gracze powrócą do stolicy Francji.

Assassin's Creed Chronicles: China będzie z kolei cyfrową grą utrzymaną w środowisku 2,5D. Przeniesie ona użytkowników w rejony zupełnie nowe dla serii Assassin's Creed. Gracze wykorzystają umiejętności wynikające z opanowania sztuk walki przez Shao Jun. Zwiedzą także słynne miejsca, jak Mur Chiński czy Zakazane Miasto.

GramTV przedstawia:

Poniżej prezentujemy zwiastun i screeny.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
24/09/2014 16:40
Dnia 24.09.2014 o 13:28, Campbell napisał:

Przecież całą zawartość twórcy powinni wkładać do pudełka - płacimy za nie przecież 60Euro.

Oglądałeś kiedyś napisy końcowe po jakiejkolwiek AAA Ubisoftu (właściwie to Ubi nie jest wyjątkiem)? Potrafią trwać 30min i dłużej. Nad jednym tytułem pracuje 4-8 oddziałów, a liczba nazwisk podchodzi pod tysiąc. Budżety tych gier są tak horrendalnie wysokie i żeby opłacać tych wszystkich ludzi przez 2 lata nie wystarczy sprzedać nawet 10 milionów kopii po 60$. Pseudo open-world, coraz dokładniejsza grafika itd, to wszystko podnosi koszty a baza odbiorców nie rośnie proporcjonalnie do wydatków. I potem trzeba sprzedawać pierdołki za równowartość podstawki i taśmowo produkować sequele.

Usunięty
Usunięty
24/09/2014 15:23

Dnia 24.09.2014 o 15:20, MisioKGB napisał:

Co do Season Pass, podoba mi się pomysł wejścia w Chiny, ale 2,5 D ? No może na androida tak, ale na PC i konsole? No nie bardzo...

" Rayman Orgins " oraz " Rayman Legends " są na PC i na konsolach ( ten drugi tytuł także na next genach ), więc czemu nie?

MisioKGB
Gramowicz
24/09/2014 15:20

> > Mam wrażenie, że twórcy traktują dziś gry jak jakieś platformy do wydawania DLC.>>> Brachu, gdzie Ty spędziłeś ostatnie 5 lat? W łagrze?Z tym łagrem to troszkę poleciałeś po bandzie, są ludzie, którzy jeszcze w latach 50 i 60 spędzili część swojego życia w rosyjskich łagrach i znam takich ludzi, to naprawdę nie jest powód do żartów.Co do Season Pass, podoba mi się pomysł wejścia w Chiny, ale 2,5 D ? No może na androida tak, ale na PC i konsole? No nie bardzo...




Trwa Wczytywanie