Lords of the Fallen z gameplayem z późniejszej części kampanii

Patryk Purczyński
2014/09/23 15:34

CI Games i Deck 13 zaprezentowały nowy gameplay z Lords of the Fallen. Tym razem mamy okazję przyjrzeć się etapowi po przejściu około 40 proc. kampanii.

Lords of the Fallen z gameplayem z późniejszej części kampanii

O tym, jak wygląda rozgrywka w Lords of the Fallen, mogliśmy się już wielokrotnie przekonać dzięki licznym gameplayom. Tym razem CI Games i Deck 13 serwują nam materiał pochodzący z dalszej części gry. Naturalnie należy spodziewać się tu trudniejszej przeprawy niż na początkowych etapach. Można jednak też liczyć na bardziej zaawansowane ruchy i umiejętności swojego bohatera. Film przedstawia walkę z silnym przeciwnikiem, który jest w stanie regenerować swój pasek zdrowia, jak również długie i zacięte starcie z bossem.

Lords of the Fallen powstaje z myślą o pecetach oraz konsolach: PS4 i XOne. Premiera w Europie zaplanowana jest na ostatni dzień października.

GramTV przedstawia:

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
28/09/2014 11:32

> Nie śledziłem informacji dotyczącej tej gry. Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy będzie w> niej jakaś interakcja z NPCami czy to raczej coś w stylu Dark Souls, gdzie przez kilkadziesiąt> godzin idziemy przed siebie nie spotykamy kilku, niezbyt rozmownych ludków?Z tego co wiadomo to mają być rozmowy z innymi postaciami, z resztą na ostatnich filmikach był już przedsmak takowych sytuacji, czy będzie więcej ? nie wiem tyle że ma być więcej akcji bo jak to określają jest to gra Action RPG. Pewnie wyjdą jeszcze jakieś informacje na temat gry.

Usunięty
Usunięty
24/09/2014 07:28

Nie śledziłem informacji dotyczącej tej gry. Mógłby mi ktoś powiedzieć, czy będzie w niej jakaś interakcja z NPCami czy to raczej coś w stylu Dark Souls, gdzie przez kilkadziesiąt godzin idziemy przed siebie nie spotykamy kilku, niezbyt rozmownych ludków?

Usunięty
Usunięty
23/09/2014 22:50

>Bo chyba nie chcesz wrzucać LOFT do jednego wora z np. DMC, Darksiders

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

czy Castlevania: LOS? (to są właśnie "typowe zachodnie slashery").

Obejrzałem kilka ostatnich trailerów. Powiem Ci że LOTF najbardziej przypomina mi właśnie Castlevanie:LOS

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

Ponadto nawet przeciętny przeciwnik (nie boss) może Cię zmieść 2-3 ciosami.

Więc to że przeciwnik może Cię zmieśc 2-3 ciosami ( nawet nie wiedząc czy tak naprawdę będzie bo na razie sami nie mieliśmy okazji zagrać w toto) to dla Ciebie dowód że gra jest juz mega trudna ? XD. Powiem ci że w Soulsach dla mnie nie miało to najmniejszego znaczenia. Najtrudniejsze tam było właśnie umiejętne korzystanie ze staminy ( czytaj jak za dużo bezsensownie machasz mieczem to się meczysz i baj baj przeciwnik robi z Ciebie miazgę ) + właśnie problem z tym żeby uważać na otoczenie i się nigdzie nie spieprzyć, a jeśli tego nie będzie ( patrz twój punkt 4) to gra jako konkurencja/naśladowca itd. soulsów od razu odpada

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

I znowu to samo. Czyli Twoim zdaniem między Dark Souls a np. Darksiders już nic się nie zmieści?

Dla mnie te gry różnią sie na tyle od siebie że nie widzę sensu ich porównywania. Po raz kolejny dopowiadam jeszcze od siebie że LOTF bardziej przypomina mi Castlevanie; LOS niż soulsy

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

1. W LOTF checkpointy mają być umieszczone bardzo blisko bossów, przez co gracz nie będzie musiał - w razie porażki - po raz kolejny przemierzać sporego kawałka lokacji.

Zabija cię boss , restart i jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz aż w końcu uda się pokonać. Ot typowy zachodni slasher

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

3. W punktach zapisu będzie można zmagazynować zebrane doświadczenie, by ustrzec się przed jego utratą w razie śmierci. Dla tych którzy jednak zaryzykują (i nie zmagazynują), przewidziane są intratne bonusy.

Z chęcią przywitał bym w nieco zmienionej formie taki pomysł w Soulsach, bo w aktualnym wykonaniu wydaje mi się za bardzo upraszczać grę ( czytaj za mało konsekwencji tego że zginiesz )

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

4. Gra ma być (w większości) pozbawiona możliwości przypadkowego wyzionięcia ducha na skutek upadku z wysokości, przy spacerze po jakichś cienkich przesmykach czy gzymsach (czegoś takiego ma w ogóle nie być).

Niewidzialne ściany are coming. Takiego czegoś w soulsach przeżyc bym nie mógł. To jeden z głównych składników walki w wielu lokacjach ( czytaj manewruj, unikaj na tyle rozsądnie by uniknąć uderzeń a z drugiej strony nie spaść gdzieś i nie zabić się w głupi sposób ) a także ważysz każdy swój krok i nie biegasz bezsensownie bo chwila nieuwagi wiesz jak może się dla Ciebie skończyć

Dnia 23.09.2014 o 22:28, Soul1 napisał:

Można? Można!

Nie " sondze".




Trwa Wczytywanie