Obcy: Izolacja - nowy, krótki zwiastun ze sporym ładunkiem emocji

Patryk Purczyński
2014/09/17 10:37
9
0

O tym, jak cienka jest linia między życiem a śmiercią w Obcym: Izolacji, możemy przekonać się oglądając nowy trailer produkcji studia Creative Assembly.

Obcy: Izolacja - nowy, krótki zwiastun ze sporym ładunkiem emocji

"How will you survive" (w jaki sposób przetrwasz) - to hasło przewodnie kampanii Obcego: Izolacji. Po obejrzeniu nowego zwiastuna można dojść do jednego wniosku: nawet chwila nieuwagi może kosztować życie. Akcja w trailerze toczy się w jednym z kanałów wentylacyjnych. Główna bohaterka dostrzega tytułowego Obcego, po chwili traci go jednak z oczu i z radaru. Co się dzieje dalej? Zobaczcie sami.

Obcy: Izolacja ukaże się na pecetach, Xboksie 360, Xboksie One, PlayStation 3 i PlayStation 4 już 7 października. Przed kilkoma dniami ogłoszono, jakiego sprzętu komputerowego gra będzie wymagała do płynnego działania.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
KeyserSoze
Gramowicz
17/09/2014 16:11

Dnia 17.09.2014 o 12:29, gh0strapper napisał:

Racja,ale to co napisałem też by wypadało zmienić lecz wracając do tempa ucieczki bo jak tak to będzie wyglądało to zauważenie przez obcego = pewna śmierć, ale wątpię by twórcy nie wprowadzili możliwości sprintowania

Można sprintować, jasne, jeśli tylko chcesz, żeby obcy dopadł cię w pięć sekund później :) Nawet zwykłe chodzenie wywołuje tyle hałasu, że się tego po prostu nie robi. Jedyna opcja to się cały czasz czaić i mieć nadzieję, że cię bydlę nie zauważy - bo jeśli to zrobi, to już po tobie, choćbyś nie wiem jak szybko biegał.

Dnia 17.09.2014 o 12:29, gh0strapper napisał:

To nie spacerowe tempo ucieczki tylko, jak ja to nazywam, real action script: gracz specjalnie się podłożył, żeby zaprezentować jedną z animacji zgonu.

No nie wiem, jak grałem w wersję preview, to takie sytuacje miałem cały czas, choć wcale się nie podkładałem. Myślisz, że obcy jest po drugiej stronie poziomu, więc zamiast się skradać normalnie podchodzisz do drzwi i... w czasie wklepywania kodu nagle patrzysz w dół i widzisz, jak pierś przebija ci ostry koniec jego ogona :) Bez paranoi się w tej grze nie przeżyje, a i z nią jest trudno :)

Usunięty
Usunięty
17/09/2014 13:57

Ta gra po prostu musi być świetna.

zadymek
Gramowicz
17/09/2014 12:35
Dnia 17.09.2014 o 12:12, Moooras napisał:

Ja bym się raczej czepiał tego spacerowego tempa ucieczki. Tak samo jak w trailerze No escape.

To nie spacerowe tempo ucieczki tylko, jak ja to nazywam, real action script: gracz specjalnie się podłożył, żeby zaprezentować jedną z animacji zgonu.BTW Nie bardzo wiem co promować ma ten trailer, krótkie to i nic ciekawego nie pokazuje- taki bump, bump.PS Hihi to pewnie od łaskotani ogonkiem ;)




Trwa Wczytywanie