Masz problem z Destiny, z błędem Boar na PS3? Stwórz nowe konto PSN

Małgorzata Trzyna
2014/09/12 14:00
2
0

Jeśli na PS3 natknęliście się na błąd Boar, stwórzcie nowe konto PSN i dopiero wtedy pobierzcie nową aktualizację - radzi Bungie.

Masz problem z Destiny, z błędem Boar na PS3? Stwórz nowe konto PSN

Użytkowniku PlayStation 3: jeśli widzisz kod błędu Boar, prawdopodobnie nie zgadza się region powiązany z Twoim kontem a regionem Destiny - pisze Bungie. - W tym przypadku postępuj według następujących instrukcji:

  • Zainstaluj grę Destiny
  • Przed uruchomieniem gry stwórz nowe konto PSN. Upewnij się, że region powiązany z nowym kontem pasuje do regionu gry Destiny.
  • Uruchom Destiny i pobierz aktualizację
  • Po pobraniu aktualizacji wyloguj się i wróć na własne konto PSN
  • Uruchom Destiny.

GramTV przedstawia:

Jeśli powyższe rozwiązanie nie pomoże, Bungie zaleca zainstalować Destiny na nowo. Jeśli błąd będzie nadal się pojawiał, problem może być związany z niewłaściwym działaniem sprzętu. W tym przypadku użytkownicy powinni sprawdzić, czy inne gry działają prawidłowo lub skontaktować się z pomocą techniczną Sony.

Komentarze
2
Druid2
Gramowicz
16/09/2014 11:13

>Oczywiście, żę winni są wszyscy tylko Bungie. Sprawdźcie najpierw wszystkich innych i czy na prąd dostarczany do mieszkania spełnia wszystkie normy, a jak już będziesz miećpotwierdzenie ekspertów, że wszyscy inni są niewinni, to wtedy może sprawdzimy u siebie....Jedno wielkie LoL

elmartin
Gramowicz
12/09/2014 14:34

Bardzo polskie podejście ;))