GTA V w tym roku na PS4 i XOne, na PC dopiero w przyszłym. Są daty premier, nowa zawartość i screeny

Patryk Purczyński
2014/09/12 15:06

Rockstar podał wreszcie terminy wydania GTA V na kolejnych platformach. Terminy (a nie "termin"), ponieważ wersje konsolowe i pecetowa ukażą się osobno.

GTA V w tym roku na PS4 i XOne, na PC dopiero w przyszłym. Są daty premier, nowa zawartość i screeny

Grand Theft Auto V na PlayStation 4 i Xboksie One zadebiutuje 18 listopada, na wersję pecetową będzie trzeba z kolei zaczekać aż do 27 stycznia przyszłego roku. Wszystkie wersje będą natomiast zawierać nową zawartość, w stosunku do tego, co udostępniono na Xboksie 360 i PlayStation 3. Rockstar wylicza nową broń, pojazdy i aktywności, niedostępną dotychczas roślinność, większy ruch uliczny czy poprawione efekty zniszczeń i pogodowe.

Na potrzeby nowych wersji dodano także ponad sto utworów, które będzie można usłyszeć na antenach 17 dostępnych w grze stacjach radiowych. Dodatkowo wszyscy, którzy zamówią GTA V na nowych platformach w przedsprzedaży, otrzymają po 500 tys. dolarów w świecie gry do wykorzystania w trybie fabularnym i sieciowym (GTA Online).

GramTV przedstawia:

Poniżej prezentujemy nowe screeny z GTA V.

Komentarze
80
Usunięty
Usunięty
16/09/2014 17:28

To zamiast GTA V 27 stycznia kupować wystarczy poczekać jeszcze miesiąc na nowego Wiedźmina.

Usunięty
Usunięty
15/09/2014 21:02

Szkoda, wielka szkoda że gra na PC wyjdzie później. Wiadomo i tak długo na nią czekamy więc jeszcze trochę nikomu nic nie zmieni. Tylko szkoda że konsolowcy będą mieli grę szybciej.

Usunięty
Usunięty
15/09/2014 17:11

Rozbrajają mnie komentarze sfrustrowanych fanów w stylu: "nie kupię konsoli bo chciałem pograć na modach" albo "jak przesuwacie premierę to anuluję preordera i spiracę". Tak jakby mody wychodziły razem z grą w pudełku i nie trzeba było na nie czekać, a piractwo nie miało wpływu na podejście firm do PC jako platformy.Ja już się pogodziłem z tym, że GTA V jest przede wszystkim grą konsolową. Jeśli z jakiegoś powodu Rockstar uznał, że tak będzie prawilnie, to już jest ich własna biznesowa decyzja, którą zapewne dobrze skalkulowali. Bo, jak ktoś napisał wyżej, kilka razy pobiją z jedną grą rekordy sprzedaży. A że PC nie jest "główną" platformą dla R*? Serio, czy dla KOGOKOLWIEK z developerów AAA jeszcze jest? Większość hitów robi się dziś albo multiplatformowo, albo zawierając deale z Sony/MS na konsolową wyłączność. PC tu cierpi, bo nikt mu exa nie kupi, nie pomoże w optymalizacji i promocji. Wszystko trzeba robić samemu i jeszcze użerać się z piratami. M.in. dlatego, ale też z innych powodów (chociażby... lenistwo) jako zdeklarowany pecetowiec od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem zakupu nextgena. W zasadzie jedynym, co mnie przed tym powstrzymuje, są premierowe ceny gier. Gdyby wszystkie zeszły do poziomu, powiedzmy, 170zł, to bym się nawet nie zastanawiał.




Trwa Wczytywanie