Multiplayer w Assassin's Creed Unity musiał ustąpić miejsca kooperacji

Patryk Purczyński
2014/06/20 15:27

Po raz pierwszy od Assassin's Creed: Brotherhood w serii zabraknie multiplayera. Decyzję o nieuwzględnieniu tego trybu w AC: Unity tłumaczy projektant poziomów Bruno St-Andre.

Multiplayer w Assassin's Creed Unity musiał ustąpić miejsca kooperacji

- Już na wczesnym etapie produkcji podjęliśmy decyzję, że tym razem stawiamy na dzielenie się doświadczeniami - tak na pytanie o to, czy klasyczny multiplayer był brany pod uwagę w Assassin's Creed: Unity odpowiada Bruno St-Andre z Ubisoftu. - Wszystkie główne mechanizmy budowaliśmy z myślą o kooperacji, a nie konfrontacji - tłumaczy.

- Włożyliśmy wiele starań w ponowne definiowanie walki, by wielu graczy mogło angażować się i opracowywać lepszą strategię walki przeciwko sztucznej inteligencji, która za każdym razem reaguje inaczej. To samo tyczy się zresztą nawigacji i skradania. Wszystkie nasze decyzje i wysiłki bazowały na tym temacie. Naprawdę chcieliśmy się na tym skupić - podkreśla projektant poziomów.

GramTV przedstawia:

- Odkąd jestem na pokładzie, minęło już sześć lat. Pracowałem nad Assassin's Creed II, Brotherhoodem, Revelations, Liberation, a teraz nad Unity. Niemal co roku fani pytali o dostępność kooperacji, a my wreszcie możemy im to zaoferować na konsolach nowej generacji. Na tym się skupialiśmy i zdecydowanie podążaliśmy w tym kierunku - dodaje.

Assassin's Creed Unity będzie pierwszą odsłoną serii od wydanego w 2010 roku Brotherhooda bez konfrontacyjnego multiplayera.

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
02/07/2014 23:19

Nareszcie bez multiplayera! Oby kooperacji nie pozbyli się przy następnej części

Usunięty
Usunięty
23/06/2014 00:20

mnie także multi się podoba!

Usunięty
Usunięty
23/06/2014 00:20

mnie także multi się podoba!




Trwa Wczytywanie