Jak zgliszcza Rainbow Six: Patriots pomogły Siege i co z trybem dla pojedynczego gracza?

Piotr Bajda
2014/06/18 14:00
9
0

Na te pytania - niestety bez wiążących wniosków - odpowiada Oliver Coutoure z Ubisoftu.

Jak zgliszcza Rainbow Six: Patriots pomogły Siege i co z trybem dla pojedynczego gracza?

Coutoure zaczął od wytłumaczenia, jak Patriots przerodziło się w Siege. Kompetencje do wypowiadania się w tej kwestii dają mu trzy lata spędzone przy produkcji tej pierwszej.

Konsole nowej generacji były tuż za rogiem i zastanawialiśmy się - "ok, chcemy wrzucić do gry coś godnego nowej generacji. Jak to osiągnąć?" Zaczęliśmy majstrować z destrukcją otoczenia i doszliśmy do wniosku, że mocno wpływa na zabawę. Próbowaliśmy upchnąć ją na starych konsolach, ale to nie działało. Lepszym wyjściem było po prostu wcisnąć reset, zacząć od zera i dać graczom to, co najlepsze.

GramTV przedstawia:

Prezentacja Rainbow Six: Siege, dzięki której Ubisoft namieszał na trzecim E3 z rzędu była oparta całkowicie o tryb dla wielu graczy. Zastanawiacie się, czy do gry trafi kampania dla pojedynczego gracza? Ubi nie jest jeszcze gotowe, by na ten temat rozmawiać, ale Coutoure może zdradzić tyle:

Rozmiary trybu dla jednego gracza nie są jeszcze wyznaczone, więc nie mogę powiedzieć na ten temat wiele. Mogę tylko powiedzieć, że przekazano nam taką wiadomość - "W komentarzach w internecie ludzie zawszę mówią o singlu. Będziemy coś dla nich mieli." Nie mogę jednak jeszcze powiedzieć, czy będzie tak filmowo, jak w Patriots.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
21/06/2014 19:44

Albo będzie to samo co w multi tylko z botami :)

Usunięty
Usunięty
21/06/2014 19:44

Albo będzie to samo co w multi tylko z botami :)

Usunięty
Usunięty
18/06/2014 17:11

No ja mam nadzieję, że nie będzie filmowa. Filmowa była w Vegas. Jak wyszło? Chyba wszyscy wiemy :) Za kampanię w stylu Raven Shield byłbym przeogromnie wdzięczny. To w sumie jest nawet całkiem możliwe; w którymś z wcześniejszych wpisów na temat R6: Siege wypatrzyłem informację, że single będzie oparty o multi. Czyli prawdopodobnie mapy będą jakoś tam do siebie zbliżone, a to oznacza brak codowych korytarzy. Może jestem naiwny, ale nadzieję wciąż mam... :)




Trwa Wczytywanie