E3 2014: Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – nowe szczegóły i pierwsze screeny

Adam "Harpen" Berlik
2014/06/10 09:42
4
0

Ubisoft zapowiedział na swojej konferencji Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, prezentując gameplay. Teraz wyjaśnia, czego możemy spodziewać się po nowym dziele montrealskiego oddziału francuskiego giganta.

E3 2014: Tom Clancy’s Rainbow Six Siege – nowe szczegóły i pierwsze screeny

Po raz pierwszy w historii cyklu Rainbow Six gracze wezmą udział w oblężeniach z zupełnie nowym rodzajem wtargnięcia na terytorium wroga. Przeciwnicy będą mogli przekształcać miejsce pobytu w twierdzę, wzmacniać ją i zastanawiać pułapki, a nawet tworzyć systemy obronne. Wszystko po to, by oddziały Tęczy nie mogły się przedostać. Ci jednak oczywiście będą starali się zrobić wszystko, by to uczynić.

W jaki sposób? Ubisoft zapowiada, że w Tom Clancy’s Rainbow Six Siege otrzymamy swobodę, jakiej nie doświadczyliśmy w żadnej z poprzednich odsłon cyklu. Taktyczne mapy, korzystanie z dronów i nowy system wspinaczki w połączeniu z nieliniowym charakterem rozgrywki mają dać nam jak najwięcej możliwości podczas opracowywania taktyki.

GramTV przedstawia:

Czy nie są to jedynie czyste przechwałki przekonamy się w przyszłym roku. Właśnie wtedy Tom Clancy’s Rainbow Six Siege zadebiutuje na PC i konsolach nowej generacji Xbox One oraz PlayStation 4. Poniżej prezentujemy pierwsze screeny z produkcji Ubisoft Montreal.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
10/06/2014 14:58
Dnia 10.06.2014 o 11:17, cHICEK napisał:

I to by było jeżeli chodzi o starego dobrego Rainbowa :/ co oni z tą grą zrobili. Nawalanka jak CoD + levolution z BFa. GDzie tutaj taktyka ? gdzie subtelność ? W tym jednym trailerze więcej wystrzelili pocisków niż było potrzebne żeby przejść całą kampanię w starym Rainbowie.

chyba wszystkich trzech pierwszych rainbowach.Jeszcze sam pomysł z tym multi nie byłby głupi, ale tu jest tak wiele debilnych decyzji projektowych wynikających z tego że ubi "chce zrobić ambitną grę, ale się trochę boi" że to się w głowie nie mieści.1) mapa taktyczna - byłby to dobry pomysł, tylko że to nie mapa gdzie obmyśla się plan, a zwykłe głosowanie na spawnpointa, bo wszystko dzieje się z automatu2) plansza - fajnie, że interaktywna, ale jak bandyta niesie deskę i po chwili całe okno wyggląda jakby nałożono na nie ekran pancerny wygląda tak sobie, zwłaszcza że antyterrorki nijak to nie powstrzymuje, a wręcz ułatwia, bo bandyci pozbawiają się możliwości obserwacji3) symetryczne teamy - po co. Urok misji w R6 polegał na tym, że byliśmi niekiedy sami przeciw światu. Zwłaszcza jak gra atakuje nas wielkim 5 VS 4, FATALITY.4) wreszcie samo odbijanie zakładnika - przecież to żadna misja, tylko cholerny capture the flag. Antyterrorka widzi przez ściany gdzie aktualnie stoi, jeśli niewidzialny dron (bo nie czaję jak terroryści go nie zauważyli) go podświetli przed zgonem. Gdy zakładnik jest bezpieczny już na piętrze, zamiast tylko go bronić i czekać aż koledzy na zewnątrz rozpoczną szturm, rzucamy się jak debile w stronę wyjścia starając się wyprowadzić flagę do naszej bazy, a przeciwnicy starają nam się przeszkodzić by ją odbić i odprowadzić do swojej.i tak dalej i tak dalej. Jedyną nowością jest ilość sianego zniszczenia, ale to pewno też będzie oskryptowane.

Usunięty
Usunięty
10/06/2014 11:17

I to by było jeżeli chodzi o starego dobrego Rainbowa :/ co oni z tą grą zrobili. Nawalanka jak CoD + levolution z BFa. GDzie tutaj taktyka ? gdzie subtelność ? W tym jednym trailerze więcej wystrzelili pocisków niż było potrzebne żeby przejść całą kampanię w starym Rainbowie.

Usunięty
Usunięty
10/06/2014 10:40

też się nad tym zastanawiam




Trwa Wczytywanie