MotoGP 14 skorzysta z systemu YEBIS 2

Paweł Pochowski
2014/05/15 15:45

Grafika w grze otrzyma dodatkowego kopa.

MotoGP 14 skorzysta z systemu YEBIS 2

W wyścigówkach jest tak, że pędząc samochodem czy motocyklem 200 na godzinę trudno specjalnie przyglądać się szczegółowości toru czy otoczenia, ale i tak przez kilka ostatnich miesięcy deweloperzy od wyścigów wkraczają na nowy poziom. Assetto Corsa, Project CARS czy Forza Motorsport 5 to pierwsza liga, ale tuż za nią podążają wcale nie gorsze tytułu - Milestone stworzyło ostatnio nieźle wyglądające MXGP: The Official Motocross Videogame, której wystawiłem wysoką ósemkę.

MotoGP 14 ma być natomiast jeszcze ładniejsze. Gra oprócz PC ukaże się także na konsoli nowej generacji, oprawa wizualna musi być więc na odpowiednim poziomie. Już niedawno prezentowane screeny toru robiły niezłe wrażenie. Teraz wiemy, że produkcja korzysta z systemu YEBIS 2, który opracowany został przez japońskie Silicon Studio. Odpowiada on za efekty graficzne, w tym realistyczne oświetlenie, a także inne, tworzone w ramach szeroko pojętego "post processing" wisienki na torcie. Poniżej kilka ujęć porównujących wygląd gry z wykorzystaniem YEBIS 2, jak i bez. System naprawdę robi różnice. W akcji będziemy mogli podziwiać go od 14 czerwca, kiedy to gra zadebiutuje na rynku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
12
EddekFZ
Gramowicz
15/05/2014 21:49

Hehe... Powiedz "rebus" :D

EddekFZ
Gramowicz
15/05/2014 21:49

Hehe... Powiedz "rebus" :D

Zaix_91
Gramowicz
Autor
15/05/2014 20:14

> Dla mnie to wygląda jak porównanie grafiki z 2010 roku z grafiką z 2012 roku, ale w MotoGP> nie gra się dla grafiki, fani po prostu wiedzą za co kochają tą serięBez przesady, z tym 2010. Trochę gorzej wtedy gry wyglądały chyba. :) Ale konkluzja dobra. Do MotoGP grafiką nikogo nie przyciągną ani nie zatrzymają.




Trwa Wczytywanie