Po ubiegłotygodniowej zapowiedzi Call of Duty: Advanced Warfare przyszedł czas na bliższe szczegóły. Gra ma być oparta na trzech filarach: rozwiniętym świecie, rozwiniętym żołnierzu i rozwiniętym arsenale.
Po ubiegłotygodniowej zapowiedzi Call of Duty: Advanced Warfare przyszedł czas na bliższe szczegóły. Gra ma być oparta na trzech filarach: rozwiniętym świecie, rozwiniętym żołnierzu i rozwiniętym arsenale.
Akcja Call of Duty: Advanced Warfare toczy się w roku 2054, a gracze wcielą się w role żołnierzy należących do prywatnej korporacji militarnej. Ma ona za zadanie ocalić ludzkość od "zdewastowanego świata, który nie może sobie poradzić z odbudową po globalnym ataku na militaria i infrastrukturę".
Filarami Call of Duty: Advanced Warfare mają być trzy rzeczy: rozwinięty świat, żołnierze i arsenał. Państwa nie mają wojsk, a działania militarne powierzają wyspecjalizowanym w tym korporacjom (takim jak ta, której najemnikiem jest gracz). Kevin Spacey wcieli się w rolę Jonathana Ironsa, założyciela i przywódcy największej Prywatnej Korporacji Militarnej (PMC), Atlas Corporation.
Potężne egzoszkielety pozwolą na wykorzystanie zdobyczy technologicznych na polu walki, udoskonalą też sposób poruszania się żołnierzy. Można liczyć na podniesiony poziom siły, szybkości czy wytrzymałości. Ma to zapewnić większą swobodę taktyczną, niezależnie od terenu, na którym znajdzie się żołnierz. "To całkowicie zmienia sposób, w jaki ludzie grają w Call of Duty we wszystkich trybach" - zapewniają twórcy Advanced Warfare.
Żołnierze mają korzystać z "zaawansowanego arsenału i zestawu zdolności, nowego wyposażenia, technologii, perków i pojazdów", w tym wyspecjalizowanych dronów. Gracze będą mogli wybierać między standardową i zupełnie nową amunicją.
Call of Duty: Advanced Warfare powstaje z myślą o platformach PC, PS3, PS4, X360 i Xbox One. Premiera, zgodnie z wcześniejszymi doniesieniami, nastąpi 4 listopada. Poniżej prezentujemy nowe screeny i wzory okładek.