Driveclub na PS4 w 30 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 1080p

Robert Sawicki
2014/04/30 22:47

Choć twórcy od samego początku walczyli o płynność 60 klatek na sekundę przy rozdzielczości 1080p, to wiadomo już, że efekt ostateczny będzie prezentował się nieco inaczej.

Driveclub na PS4 w 30 klatkach na sekundę przy rozdzielczości 1080p

W wywiadzie, który pojawił się dzisiaj na łamach VG247, kierownik produkcji Driveclub Paul Rustchynsky potwierdził informacje dotyczące grafiki. Magiczny bastion rozdzielczości 1080p, niejako definiujący nową generację konsol, został utrzymany, choć z zamierzonych 60 klatek na sekundę ostała się tylko połowa tej wartości.

GramTV przedstawia:

Jak twierdzi Paul, takie rozwiązanie jest możliwie najlepsze, jako że dzięki niemu ekipa nie musi ograniczać się przy dbaniu o możliwie najmniejsze detale każdego z pojazdów. W skrócie - mniejsza płynność rozgrywki pozwoliła na dopieszczenie oprawy graficznej i lokacji w grze.

Gra zadebiutuje na PlayStation 4 8 października tego roku.

Komentarze
40
Kafar
Gramowicz
02/05/2014 11:32

Dnia 02.05.2014 o 00:25, Renchar napisał:

Pewnie go nie stać na konsole i po prostu hejtuje. Norma znam takich ludzi. BA znam takich co nie potrafią przyzwyczaić się do pada i od razu "jakie to konsole to syf".

Renchar
Gramowicz
02/05/2014 00:25
Dnia 01.05.2014 o 02:20, vegost napisał:

Co to za "next-geny", kiedy trzeba ograniczać grę, żeby konsola mogła chociaż te 30fps utrzymać ? Nawet nie ma gwarancji, że i tyle będzie stałych klatek. Żałosne jest to i żałosne jest SONY I MS, kiedy prosto w oczy okłamują kupujących. Żadne nowe konsole, tylko rupiecie, które nie potrafią dać sobie rady z segmentem do którego zostały stworzone. Zamiast walić gówniane nagrywanie i faceshity, to powinni poprawić wydajność konsoli i nie zajmować pamięci na społecznościowe odpady. Druga sprawa to architektura, która nie radzi sobie z generowaniem grafiki i słabe bebechy, które na starcie są zacofane technologicznie. Oto przyszłość elektronicznej rozrywki 2014 roku - "1080p - 980p i 30 fps" Wow :) Takie rzeczy już dawno były a w next genach mamy powtórkę z rozrywki. Za rok czasu SONY przeprosi i stworzy bijatykę, gdzie będzie umownie 60fps i będzie się chwalić i wmawiać graczom, że się pomylili :>

Plączesz nad nowymi konsolami jak by to było coś co karzą ci kupić. Wszyscy o tym wiedzą i o tych fps a i tak połowa kupi sobie CofD czy iną grę zamiast na Pc to na konsole. Będzie wyciągać mniej fps i mieć gorszą grafę i jakoś konsolowy świat nad tym nie płacze a ludzie cieszą się z gry. Piszesz jak by ci krzywdę sony i microsoft zrobiło. Nie chcesz nie kupujesz ale znając życie jak wyjdzie taki Tekken czy ina gra która lubisz to i tak kupisz konsole którą starasz się z brukać. Jeśli jesteś zatwardziałym Pc który w życiu PSX nie widział to ciesz się bo za rok dostaniesz kolejnego cienkiego NFS a Driveclub nie wyjdzie na PC by ci psuć humor w 30 fps.

Usunięty
Usunięty
01/05/2014 23:48

> > > Jaka jest różnica między 30fps a 60 fps? GDY GRA JEST SŁABA ?:D więc lepiej> niech> > gra> > > bedzie dobra i przestańcie się moczyć o te fpsy.> > W wyścigowej grze i generalnie w każdej, gdzie jest akcja (shootery na przykład)> 30 FPSów> > jest niewystarczające. Zobacz sobie gameplaye z NfS Rivals, to przestaniesz takie> bzdury> > pisać.>> Stary rozumiem że komputer dostałeś od rodziców na te święta ale kiedyś tak nie było> i każdy czerpał przyjemność z gry. Więc przestań pisać bzdury że klatki na sekunde są> istotne bo nie są. Do płynnej gry wystarczy 30 i tyle. Kiedyś to się grało nawet w mniejszej> ilości i nikt nawet nie płakał.Chłopie, obecny komputer mam od 2 lat, laptopa Samsunga. Jak nie wiesz niczego o mnie, to nie wypowiadaj się, jeśli łaska. A FPSy w obecnych grach są ważne. Może na CSie nie, ale jednak w BFie, CoD, NfSie i innych owszem. Robiąc osobiste wycieczki, to widać, że nie znasz się na tym co piszesz. Kiedyś nie grało się w gry i ogólnie żyło się inaczej, ale teraz jest TERAZ. Pogódź się z tym.




Trwa Wczytywanie