Divinity: Original Sin ma swoją datę debiutu i dużą aktualizację

Paweł Pochowski
2014/04/25 16:20

A także nowy zwiastun gry, który prezentuje dodane do niej funkcje.

Divinity: Original Sin ma swoją datę debiutu i dużą aktualizację

Polski wydawca Divinity: Original Sin, firma CDP.pl, poinformował o ustaleniu oficjalnej daty debiutu. Zarówno rodzima jak i światowa premiera odbędzie się 20 czerwca tego roku, a więc w rok po kampanii na Kickstarterze. Gra choć była zapowiedziana sporo wcześniej (prezentowano ją już na E3 w roku 2012) mocno skorzystała na funduszach wpłaconych przez graczy, o czym przekonuje poniższy zwiastun. Widać na nim jak bardzo dopracowano Divinity: Original Sin dzięki społecznościowemu finansowaniu.

GramTV przedstawia:

Gracze, którzy nie mogli doczekać się na premierę gry i wykupili do niej dostęp w formie Early Access mogą cieszyć się z nowej aktualizacji, która wprowadza pokaźną listę zmian, o czym poinformował polski wydawca Divinity: Original Sin. Prezentujemy ją poniżej.

  • Gruntownie zmieniono system losowania łupów.
  • Dodano 135 utworów muzycznych, włącznie z niektórymi ulubionymi utworami graczy z poprzednich odsłon serii Divinity.
  • Dodano nową zdolność „Ścieżka Łotra” oraz szereg nowych umiejętności Łotra.
  • Gruntownie zmieniono Domostwo na Krańcu Czasu.
  • Umożliwiono tworzenie różnych profili użytkownika.
  • Dodano możliwość wyboru poziomu trudności,.
  • Dodano formacje, zarówno w walce w trybie turowym, jak i w czasie rzeczywistym, dla optymalnego ustawienia taktyki.
  • W Divinity: Original Sin wszyscy gracze mogą komunikować się teraz ze sobą za pomocą czatu, co ułatwia tworzenie grup w trybie wieloosobowym.
  • Dodano „Lustro iluzjonisty”, dzięki któremu można zmienić wygląd swojej postaci w grze.
  • Zmieniono „naprawa” na „kowalstwo” oraz „zaurocz/zastrasz/przekonaj” na „charyzma”.
  • Poprawiono statystyki zdolności „Ścieżka Zwiadowcy”.
  • Statystyki umiejętności rosną wraz z poziomem postaci, więc przykładowe zaklęcie „Płomień” 1. poziomu jest w dalszym ciągu użyteczne dla postaci poziomu 15.
  • Dodano wiele efektów wizualnych umiejętności.
  • Poprawiono oświetlenie, cieniowanie oraz przybliżanie.
  • Od teraz można wydawać rozkazy każdemu członkowi drużyny niezależnie. Zostaną one wykonane, nawet jeśli gracz będzie skupiony na innym członku drużyny.
  • Członkowie drużyny unikają pułapek. Pułapki można unieszkodliwiać, używając zestawów do ich rozbrajania (alternatywa do wysadzania, które może niszczyć przedmioty w najbliższym otoczeniu pułapki).
  • W dzienniku zapisywane są teraz wszystkie receptury, których nauczyła się dana postać.
  • Umożliwiono przełączanie się pomiędzy członkami drużyny w czasie handlu.
  • Dodano interfejs pozwalający przypisać towarzyszy innym graczom w grze wieloosobowej.
  • Poprawiono różne problemy ze stabilnością i wydajnością oraz naprawiono mnóstwo błędów.
  • Większość błędów związanych z grą sieciową również powinna być już naprawiona.
Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
28/04/2014 12:08
Dnia 26.04.2014 o 15:34, Arborr napisał:

Niezbyt orientuje się w temacie gry, to coś ala Neverwinter night / Dungeon Siege ? Czy to inna kategoria ?

Bardziej kategoria Ultimy 7 :)

wolverine
Gramowicz
28/04/2014 11:37

> Niezbyt orientuje się w temacie gry, to coś ala Neverwinter night / Dungeon Siege ? Czy> to inna kategoria ?Jeżeli już to Neverwinter bo Dungeon Siege to zwykły hack''n''slash :)Ale zasadnicza różnica - tu ma być walka w systemie turowym, więc jeżeli już porównywać, to pewnie będzie coś w stylu Świątyni Pierwotnego Zła, albo Arcanum.Ja tam się ciesze jak małe dziecko na ten tytuł. Zapowiada się Mega HIT :)

Usunięty
Usunięty
26/04/2014 18:33

> Swoją doga ciekawe jaką sobie zażyczą premierową cenę za te kickstarterowe hity. ;p100-110 w pre orderze już jest.




Trwa Wczytywanie