Dark Souls II na PC prezentuje się nieco lepiej niż na Xboksie 360 i PlayStation 3

Adam "Harpen" Berlik
2014/04/09 10:48

Dowód: obszerny gameplay oraz porównania sporządzone przez dziennikarzy z zachodu. Niestety, mimo wszystko pecetowe Dark Souls II nie wygląda jak na pierwszych materiałach promocyjnych.

Dark Souls II na PC prezentuje się nieco lepiej niż na Xboksie 360 i PlayStation 3

Czego mogą spodziewać się gracze, którzy kupią Dark Souls II na PC? Nieznacznie ładniejszej grafiki i wyraźniejszych tekstur, płynniejszej animacji (więcej klatek na sekundę) i – co dla wielu najważniejsze – krótszych czasów ładowania. Ponadto otrzymają oni możliwość dostosowania wielu ustawień obrazu (jakość tekstur, cieni i efektów, antyaliasing,a także wiele innych – szczegóły na powyższym screenie z gry od Joystiq).

A jak wygląda pecetowa wersja Dark Souls II w akcji? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza GiantBomb, który opublikował godzinny gameplay z gry przedstawiający początkowe lokacje. Próżno tutaj szukać jakości, którą zaprezentowało IGN w demie gry w kwietniu ubiegłego roku, ale i tak jest nieźle.

W sieci pojawiły się również krótkie, bo niespełna minutowe porównania jakości grafiki w Dark Souls II na PC i Xboksie 360 na przykładzie filmiku wprowadzającego do gry i eksploracji lokacji o nazwie Majula.

GramTV przedstawia:

Dark Souls II jest już dostępne na Xboksie 360 i PlayStation 3, a na PC zadebiutuje 25 kwietnia. W naszej recenzji dzieło From Software otrzymało notę 98/100.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
14/04/2014 20:08

Dark Souls 2 ps3 vs pc http://www.youtube.com/watch?v=Hht46rZBsccVStutaj masz gameplay G3 1.75 max detale http://www.youtube.com/watch?v=qxFNZ0xtyoEoraz 1.12 vs 1.73 http://www.youtube.com/watch?v=uOJbL2Ll7zEna forach masakra nawet konsolowcy nie mogą uwierzyć jak bardzo twórcy spartaczyli sprawę.

zadymek
Gramowicz
14/04/2014 15:27
Dnia 14.04.2014 o 15:01, Principes napisał:

Karta AMD, jak przypuszczam? Patch 1.74 (najnowsza wersja to bodajże 1.75) powinien ten problem naprawić.

Yup, od 2005 roku nie tykam konkurencji ;)

Dnia 14.04.2014 o 15:01, Principes napisał:

W ostateczności, to powinno pomóc: http://www.rage3d.com/board/showpost.php?p=1336720583&postcount=3

A to ci dopiero, a więc nVidia już wtedy robiła te swoje numery? A wystarczyło przestawić model shaderów z 2_0 na 3_0 i taka różnica...oczywiście płynność gry zapewne by już w ogóle czołgała się w okolicach 5 f/s ale przynajmniej nie został by mi uraz na lata ;)

Usunięty
Usunięty
14/04/2014 15:01
Dnia 14.04.2014 o 14:42, zadymek napisał:

> przcież Gothic III po najnowszych patchach wygląda prześlicznie i znacznie lepiej od > tego czegoś i cienie nie są rzucane tylko przez pochodnie ;O Jeśli chodzi o Gothic III to nie wiem jak teraz, ale kilka patch''y po premierze, tzw real time shadows dało się zauważyć tylko nosząc pochodnię (screeny) -w słońcu, przy ogniskach i innych źródłach światła wszystko wyglądało jak w starym, poczciwym Gothicu (2 ostatnie screeny).

Karta AMD, jak przypuszczam? Patch 1.74 (najnowsza wersja to bodajże 1.75) powinien ten problem naprawić.W ostateczności, to powinno pomóc: http://www.rage3d.com/board/showpost.php?p=1336720583&postcount=3




Trwa Wczytywanie