Star Citizen: Sporo zdjęć i materiałów zza kulis produkcji

Robert Sawicki
2014/04/06 15:38
6
0

Star Citizen, symulacja latania najfajniejszym statkiem w kosmosie po kosmosie znana niektórym jako "Tony Stark gier komputerowych", zarobiła już na siebie ponad 41 milionów dolarów. Tradycyjnie, wraz z postępami dostaliśmy nowe obrazki i filmy.

Zacznijmy od obrazków, które znajdziecie w galerii na końcu wiadomości. Ten, który zainteresuje Was chyba najbardziej, to interfejs pokładowy statku Hornet. Drugi screen to zdjęcie z zewnątrz maszyny, zaś pozostałe trzy obrazki to już grafiki koncepcyjne.

Co do filmów, czeka Was ponad pół godziny materiału zza kulis produkcji gry, gdzie co jakiś czas możemy złapać urywek gry na którymś z monitorów developerów.

GramTV przedstawia:

Star Citizen: Sporo zdjęć i materiałów zza kulis produkcji

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
08/04/2014 10:46

> Z tego co pamiętam to na zwiastunie też był space shooter, chyba że nie ufasz im w sprawie> lądowania na planetach, dokowaniu statków itp. Jeśli tak to będą one na pewno ponieważ> od tych elementów mają sztab ludzi i są mocno zaawansowani więc wyrzucenie tego do kosza> byłoby totalną głupotą.No ja na przykład niezbyt ufam wszelkim tego typu hurraprodukcjom za kasę zajaranych kilkoma screenami, na szybko zmontowanymi filmikami i swoimi wyobrażeniami ludzi. Jeszcze żadnej nie widziałem skończonej. Tyle, że kupę kasy pozmieniało właścicieli. Prawda jest taka, i to widać coraz bardziej, że Robert et consortes tak naprawdę nic kompletnie nie mieli, gdy zaczęli zbierać miliony i tak naprawdę obecnie niewiele więcej mają: (kilka nowych screenów i bardzo szkieletowy hangar, bez fizyki, bez mechaniki, niczego). Jest to szczególnie widoczne w światku symulatorowym, w którym się obracam. W ogłaszaniu, zapowiadaniu swoich nigdy nie dokończonych projekcików po godzinach (no akurat nie dotyczy to SC) to oni wszyscy są świetni. Mimo wszystko dobrze życzę i z zainteresowaniem obserwuję, ale z bezpiecznej odległości. Poza tym, kurde, co to za moda, żeby dawać kasę zanim dostanie się produkt? Dlatego świat zachodni upada, bo jakieś lewicowe idee go przenikły. Co innego, gdy się jest inwestorem i ma się udział w zyskach.> Po co animacje ognia ? Hmmmm, jest parę możliwości:> 1. Ponieważ eksplodujący cel sprawia więcej radości niż bez eksplozji.To raz.> 2. Ponieważ na statku utrzymuje się sztuczna atmosfera, czyli znajduje się na nim tlen> (może i sprężony tlen w butlach), a więc do krótkotrwałego zapłonu w ognisku tlenowym> może dojść.To dwa.> 3. Ponieważ nie jest to tak istotny element immersji żeby miał znaczący wpływ na rozgrywkę,> a jest jednocześnie elementem cieszącym oko.To trzy.> To co uchodzi za wlot powietrza może nim nie być, ja bym stawiał że to silnik manewrowy,> statek jakoś musi być w stanie się zatrzymać.Statek może operować też w atmosferze. Te wiatraczki, to chyba element systemu chłodzenia.> Pozdrawiam

Usunięty
Usunięty
07/04/2014 11:05

> Gra wygląda na coraz mniej zaawansowaną. Nie ma to jak narobić wszystkim smaku oskryptowanym> zwiastunem, po czym dostaniemy zwyczajnego space shootera. Z resztą w kosmosie nie ma> powietrza, to po co animacje ognia? Albo wlot powietrza na przodzie myśliwca, skoro w> kosmosie nie ma czym tego chłodzić. Z resztą tam już jest ponad -200 stopniFaktycznie jest wlot powietrza -widać ostrzeżenia "warning jet intake", ale widać też flapy, co świadczy że myśliwiec ten będzie latał również w atmosferze. Może ma osobne silniki do lotów atmosferycznych (co nie jest głupie, bo np. silniki jonowe wytwarzają zbyt mały ciąg w atmosferze).Ogień, jak już Mati wspomniał może pochodzić z zapłonu tlenu pochodzącego z wnętrza statku -np. monopropellantu do silników manewrowych, albo sprężonego tlenu.

Mati-PL1993
Gramowicz
06/04/2014 18:50

> No nie wiem, ja największą uwagę przykuwam do detali.> Mówiąc mniej zaawansowaną, obejrzyj sobie pierwszy zwiastun i porównaj go z screenamiSpokojnie, na tych screenach jest biednie ponieważ to są screeny z procesu produkcji a nie z ukończonego obiektu. Tak naprawdę to pokazują niewiele screenów, większość to grafiki koncepcyjne. Jeszcze nie pokazali żadnego statku ukończonego zupełnie w 100%, również wersje z modułu hangaru to prototypy.Dla mnie również detale są bardzo ważne, szczególnie w kwestii efektów specjalnych, destrukcji itp. Dlatego nie wybaczyłbym im gdyby nie było eksplozji, iskier, łuków elektrycznych, odpadających części itd.Trzeba poczekać na moduł bitewny, wtedy będzie wiadomo lepiej czego się spodziewaćPozdrawiam




Trwa Wczytywanie