Respawn Entertainment chce oszczędzić frustracji osobom, które giną z rąk bardziej doświadczonych graczy. Od dziś wyszukiwanie przeciwników będzie uwzględniać ich umiejętności, nie jakość połączenia.
Respawn Entertainment chce oszczędzić frustracji osobom, które giną z rąk bardziej doświadczonych graczy. Od dziś wyszukiwanie przeciwników będzie uwzględniać ich umiejętności, nie jakość połączenia.
Przedstawiciel Respawn Entertainment wyjaśnił, że nowy system dobierania graczy pozwoli na tworzenie lepszych zespołów i zachęci, by nie rezygnować z gry zbyt szybko. Jeśli w meczu jedna z drużyn zyska znaczącą przewagę, oba zespoły zostaną rozdzielone, by mogły zmierzyć się z przeciwnikami posiadającymi podobny poziom umiejętności.
- Jeśli jedna z drużyn dominuje, zaktualizujemy dane o umiejętnościach wszystkich graczy i w następnej rundzie znajdziemy każdemu z zespołów sesję, w której zmierzą się z graczami na podobnym poziomie. W ten sposób oszczędzimy im nieco frustracji i umożliwimy dłuższą zabawę, nawet jeśli będą mieli gorszy dzień.
Póki co, nowy system wyszukiwania działa w trybach Attrition i Harpoint – w innych trybach zostanie zaimplementowany nieco później.
Titanfall jest dostępny na PC i Xboksie One. Posiadacze Xboksów 360 muszą poczekać na premierę do 11 kwietnia.