Wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition

Adam "Harpen" Berlik
2014/03/28 09:57

Aktualizacja karty produktu Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition na Steamie przyniosła informacje na temat minimalnej i zalecanej konfiguracji sprzętowej. Sprawdź, czy gra zadziała na Twoim komputerze.

Wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition

Batman: Arkham Origins Blackgate, który pierwotnie zadebiutował na konsolach przenośnych, już pierwszego kwietnia trafi na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 w edycji Deluxe. Czas zatem najwyższy, by poznać wymagania sprzętowe wersji na komputery osobiste, które generalnie nie należą do wysokich, ale ciężko zgadnąć, dlaczego konieczny jest tak mocny sprzęt do uruchomienia produkcji z grafiką 2,5D.

Minimalne wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition:

  • system operacyjny Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (32 bit)
  • procesor Intel Core 2 Duo, 2.4 GHz; AMD Athlon X2, 2.8 GHz
  • 2 GB RAM
  • karta graficzna GeForce 8800 GTS lub Radeon HD 3850
  • DirectX 10
  • szerokopasmowe połączenie z internetem
  • 3 GB wolnego miejsca na HDD
  • Windows XP i DirectX 9.0b nie są obsługiwane

GramTV przedstawia:

Zalecane wymagania sprzętowe Batman: Arkham Origins Blackgate - Deluxe Edition:

  • system operacyjny Windows Vista, Windows 7, Windows 8 (64 bit)
  • procesor Intel Core i5-750, 2.67 GHz; AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
  • 4 GB RAM
  • karta graficzna GeForce GTX 560 lub Radeon HD 6950
  • DirectX 11
  • szerokopasmowe połączenie z internetem
  • 3 GB wolnego miejsca na HDD
  • Windows XP i DirectX 9.0b nie są obsługiwane

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
28/03/2014 23:11
Dnia 28.03.2014 o 21:30, Muradin_07 napisał:

Wyższa rozdzielczość - wymagania większe. Po prostu, jakoś tak logicznie mi się to przekłada. Dziwnym by było, jakby taka Vita miała pociągnąć tekstury o rozdzielczości dość sporej...

No niby trochę racji w tym jest ale to nadal jest tylko troszkę lepsza jakość niż na PSV.

Wyższa rozdzielczość - wymagania większe. Po prostu, jakoś tak logicznie mi się to przekłada. Dziwnym by było, jakby taka Vita miała pociągnąć tekstury o rozdzielczości dość sporej...

Usunięty
Usunięty
28/03/2014 21:28
Dnia 28.03.2014 o 19:42, Zgreed66 napisał:

> Tja szkoda tylko że grafika jakas mega rewelacyjna nie jest i wymagania powinny byc sporo > niższe. Jak dla mnie wygląda normalnie. To, że się ustawi kamerę, jak w "2D". Nie znaczy, ze mniej będzie ze sprzętu ciągnąć.

Niby tak ale gra która była projektowana bodajże na urządzenia mobilne nie powinna mieć wymagań zbliżonych do gier AAA które wychodza na platformy stacjonarne.




Trwa Wczytywanie