I nie, nie oznacza to, że w jednej grze pojawi się i batmobil, i mecz świetlny i kobieta-kot. Zabraknie także wyzwań człowieka zagadki. Ale scenariusz i immersja mają być ponoć pierwsza klasa.
I nie, nie oznacza to, że w jednej grze pojawi się i batmobil, i mecz świetlny i kobieta-kot. Zabraknie także wyzwań człowieka zagadki. Ale scenariusz i immersja mają być ponoć pierwsza klasa.
- Warner Bros. wzięło główne korzenie marki i zaprezentowali je wewnątrz Gotham City dostarczając interaktywnej zabawy, która jest bardzo mocno związana z filmami czy komiksami, ale jednocześnie ma swoje własne życie i dostarcza bardzo głęboką i immersyjną historię. Kiedy myślimy o możliwościach Star Wars patrzymy na nie w podobny sposób. Nie będziemy kopiować historii z żadnego z filmów - zapowiada Andrew Wilson.
EA zapewniło sobie licencje na Star Wars aż na dziesięć lat - umowa została podpisana w maju 2013 roku. Wiadomo, że za stworzenie gier opartych na uniwersum odpowiedzialne będą ekipy DICE, Visceral Games i BioWare. Pierwsza z firm pracuje nad nowym Star Wars: Battlefront. Visceral Games także zostało już zaciągnięte do pracy, ale na ten moment nie wiadomo nad jakim konkretnie projektem pracuje studio.