W Far Cry 4 pojeździmy na słoniach?

Małgorzata Trzyna
2014/03/21 16:35

Była tropikalna dżungla, złocisty piasek, czas na zmianę scenerii. Far Cry 4 zabierze nas w Himalaje, a jedną z ciekawszych nowych funkcji w grze będzie możliwość podróżowania na słoniach.

W Far Cry 4 pojeździmy na słoniach?

Plotki na temat możliwego osadzenia akcji Far Cry 4 w Himalajach, jakie pojawiły się w lutym, zostały potwierdzone przez redakcję Eurogamera, która miała okazję porozmawiać z osobami blisko związanymi z projektem. Choć na graczy czekają nowe, zupełnie inne lokacje (nie tylko pokryte śniegiem górskie szczyty), to rozgrywka będzie wyglądała podobnie jak w Far Cry 3; będziemy musieli oswabadzać placówki i polować na zwierzęta. Mapa również ma być zaprojektowana podobnie jak w „trójce”.

GramTV przedstawia:

Ubisoft nie skomentował powyższych doniesień, pozostaje zatem czekać do oficjalnej zapowiedzi Far Cry 4. Firma prawdopodobnie przygotowuje się do prezentacji gry podczas E3 2014. Premiera przewidywana jest na najbliższy rok fiskalny, czyli produkcja miałaby się ukazać przed końcem marca 2015 na PC, PS4 i Xboksie One.

Komentarze
27
Madoc
Gramowicz
24/03/2014 19:51
Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Ale na tych posterunkach przecież ładowało się po góra 4-5 ludzi, więc co to był za problem. Z racji miernej AI czesto udawało się przejechać rozjeżdżając dwóch czy trzech, a goniący nas Jeep wpadał gdzieś na drzewo czy kamień i problem znikał.

No dobra, ale jak miałem się przebijać po raz kolejny przez dwa lub trzy posterunki, żeby wykonać jedną misję, a przy następnej to samo, a czasem jeszcze wracając z tej misji musiałem ponownie się przebijać, to nie było fajne, tym bardziej że zmasowany ogień z broni automatycznej często mnie zmuszał do naprawiania pojazdu. A gdy pojawiły się jeepy z zamontowanym granatnikiem, często ginąłem, zanim się zorientowałem, co do mnie strzela.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

W istocie tępota AI była jedynym co mnie irytowało w tej grze, bo gdy przylepiali się Jeepem, to tylko i wyłącznie kamień czy drzewo powodowało że odpuszczali pogoń.

To jest przykład na tępotę? Raczej zaangażowanie. Moim zdaniem AI było dobre, szczególnie było to widoczne przy strzelaniu ze snajperki, po pierwszym strzale wszyscy byli pochowani i trzeba było ich wykończyć na bliższym dystansie.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Mocno rozczarowany tez zostałem wspomnianą oprawą. Na screenach reklamowych przed wydaniem w Neo+ czy PSX Extreme gra zdawała się być graficznym majstersztykiem, a to co zobaczyłem grając niczym nie powalało.

Mi się bardzo podobała Afryka, zróżnicowanie terenów i ogień, robiący ogromne wrażenie.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Odległości które trzeba było pokonac były dla mnie akurat wielkim plusem i system szybkiego transportu w FC3 mocno ogranicza wczuwkę w grę. Po co jechać na drugi koniec wyspy skoro można dostać się tam w kilka sekund...

Jak się lubi, to można jeździć, w GTA IV można się dostać wszędzie w kilka sekund taksówką, ale często jeździłem samemu, bo po prostu to sprawiało przyjemność.

Madoc
Gramowicz
24/03/2014 19:51
Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Ale na tych posterunkach przecież ładowało się po góra 4-5 ludzi, więc co to był za problem. Z racji miernej AI czesto udawało się przejechać rozjeżdżając dwóch czy trzech, a goniący nas Jeep wpadał gdzieś na drzewo czy kamień i problem znikał.

No dobra, ale jak miałem się przebijać po raz kolejny przez dwa lub trzy posterunki, żeby wykonać jedną misję, a przy następnej to samo, a czasem jeszcze wracając z tej misji musiałem ponownie się przebijać, to nie było fajne, tym bardziej że zmasowany ogień z broni automatycznej często mnie zmuszał do naprawiania pojazdu. A gdy pojawiły się jeepy z zamontowanym granatnikiem, często ginąłem, zanim się zorientowałem, co do mnie strzela.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

W istocie tępota AI była jedynym co mnie irytowało w tej grze, bo gdy przylepiali się Jeepem, to tylko i wyłącznie kamień czy drzewo powodowało że odpuszczali pogoń.

To jest przykład na tępotę? Raczej zaangażowanie. Moim zdaniem AI było dobre, szczególnie było to widoczne przy strzelaniu ze snajperki, po pierwszym strzale wszyscy byli pochowani i trzeba było ich wykończyć na bliższym dystansie.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Mocno rozczarowany tez zostałem wspomnianą oprawą. Na screenach reklamowych przed wydaniem w Neo+ czy PSX Extreme gra zdawała się być graficznym majstersztykiem, a to co zobaczyłem grając niczym nie powalało.

Mi się bardzo podobała Afryka, zróżnicowanie terenów i ogień, robiący ogromne wrażenie.

Dnia 24.03.2014 o 11:12, meryphillia napisał:

Odległości które trzeba było pokonac były dla mnie akurat wielkim plusem i system szybkiego transportu w FC3 mocno ogranicza wczuwkę w grę. Po co jechać na drugi koniec wyspy skoro można dostać się tam w kilka sekund...

Jak się lubi, to można jeździć, w GTA IV można się dostać wszędzie w kilka sekund taksówką, ale często jeździłem samemu, bo po prostu to sprawiało przyjemność.

Usunięty
Usunięty
24/03/2014 14:38

Far Cry 3 nie byl zly. Problemem czasem tylko bylo to latanie z jednego miejsca na drugie, ale ogolnie gra jest ok, fabula rowniez nie byla zla. Mam nadzieje ze w Far Cry 4 fabula bedzie tak samo dobra jak w Far Cry 3 albo i lepsza. A co do miejsca hmm... Moze byc ciekawie jesli to dobrze wykonaja




Trwa Wczytywanie