Titanfall na Xbox One w rozdzielczości 792p

Paweł Pochowski
2014/03/10 11:50
8
0

Ponadto twórcy obiecują odblokowanie w pecetowej wersji gry więcej niż 60 klatek na sekundę.

Titanfall na Xbox One w rozdzielczości 792p

Jak donoszą gracze z USA, którzy mieli już okazję położyć swoje ręce na egzemplarzach Titanfall dedykowanych Xbox One - wersja gry dedykowana konsoli nowej generacji uruchamiana jest w rozdzielczości 792p. To kolejna z produkcji działająca na Xbox One z mniejszą rozdzielczością niż życzyliby sobie tego gracze. Pół biedy, że Titanfall nie wyszedł na PS4 - dzięki temu tym razem historia pozbawiona jest wątku pt. "a na PlayStation 4 wygląda to lepiej. Nieznacznie lepiej, ale lepiej". Przypominamy jednak, że twórcy przed premierą przebąkiwali coś o wyższej rozdzielczości.

Tymczasem z rozmowy na Twitterze pomiędzy Vincem Zampellą, a użytkownikiem o ksywce "Ajay" dowiedzieliśmy się, że twórcy pracują nad patchem do pecetowej wersji, który umożliwi jej działanie w więcej niż 60 klatkach na sekundę przy wyłączonej opcji V-Sync. Łatka powinna ukazać się w pierwszych dniach po premierze gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
8
Makoko
Gramowicz
10/03/2014 22:51

> Tak jak twój wpis :DWasze wpisy są śmiechu warte, jeden pisze: nie kupuj X1, tylko PS4 "bo silniejsza" czyli wracamy do przepychanek z podstawówki pt. moja konsola lepsza, drugi pisze, że na PS4 dało się wydusić 1080p, choć gra na PS4 nie ma zamiaru wyjść, co z wami ludzie?! Zatraciliście zdolność czytania czy logicznego myślenia bo nie rozumiem O.o

Dared00
Gramowicz
10/03/2014 13:54
Dnia 10.03.2014 o 12:50, Dadziol20 napisał:

Mnie po prostu zastanawia jak to możliwe, że konkurentowi udało się jednak te 1080p wydusić ze swojej konsoli przy niższej cenie.

Konkurentowi się nie udało nic wydusić, bo Titanfalla na PS4 nie ma. Bo chyba nie próbujesz porównywać dwóch różnych gier, prawda?Poza tym, nie gadajmy kłamstw, że na Xbone nie ma gier w 1080p: http://uk.ign.com/wikis/xbox-one/PS4_vs._Xbox_One_Native_Resolutions_and_FrameratesJest ich mniej, ale są.

Usunięty
Usunięty
10/03/2014 13:47

Inne założenia projektowe.a) chcieli wmusić ludziom Kinecta i nie przesadzić z cenąb) przez fakt, że chcieli bardziej multimedialną konsolę potrzebowali dużo RAMu a GDDR5 był za drogi, by dodać do konsoli 8GB (Sony w ostatniej chwili zmieniło decyzję). Jako że DDR3 jest wolne, musieli dodać eSRAM - a ta pamięć zajmuje dużo miejsca na układzie. A jako że budżet na układ jest ograniczony, to i GPU trzeba było zmniejszyć (32MB eSRAMu zajmuje 1,5 miliarda tranzystorów, cały układ w One ma 5 miliardów).




Trwa Wczytywanie