Sucker Punch ujawnia długość kampanii w inFamous: Second Son

Patryk Purczyński
2014/03/10 15:54

W grach z otwartym światem trudno ocenić długość oferowanej rozgrywki, ale Chris Zimmermann oferuje potencjalnym nabywcom inFamous: Second Son pewien, dość konkretny punkt zaczepienia.

Sucker Punch ujawnia długość kampanii w inFamous: Second Son

Kampania w inFamous: Second Son będzie trwała około 10-12 godzin - zdradził jeden z założycieli studia Sucker Punch, Chris Zimmermann. Taki czas ukończenia głównego wątku obowiązuje przy jego "normalnym" przechodzeniu. Można się zatem spodziewać, że parcie na jak najszybszy finisz zmniejszy wspomnianą liczbę godzin, z kolei realizowanie zadań pobocznych i korzystanie z dobrodziejstw otwartego świata zadziała odwrotnie.

Jak długość rozgrywki w inFamous: Second Son wypada na tle poprzedniczek? Według danych z naszego działu czasgry.gram.pl, na ukończenie pierwszej części gracze potrzebowali ponad siedemnaście i pół godziny. Zabawa z inFamous 2 trwała z kolei blisko 26 godzin. W przypadku "trójki" wszystko rozbija się zatem o to, na ile przy grze użytkowników zatrzymają zadania poboczne i reszta aktywności oferowanych przez otwarty świat.

GramTV przedstawia:

Warto również przypomnieć, że moralność w inFamous: Second Son ma zachęcać graczy do dwukrotnego przejścia kampanii.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
12/03/2014 12:59

12h przejście wątku, a co pomiędzy to nie wiadomo. Dla mnie to akurat super wiadomość, bo za długich gier nie lubię.

Usunięty
Usunięty
12/03/2014 12:41

> > Takie ceny jeszcze pewnie utrzymają się z rok albo dwa. Przewaga konsol - rynek> wtórny.> > Kup teraz, sprzedaj za 220 zł za 3 tygodnie, albo poczekaj dwa miesiące i kup za> 130> > zł. Granie na konsoli jest tanie jeśli podejść do tego z głową.> 130zł kosztuje gra na pc w dniu premiery, dwa miesiące później jest już ok 90zł (nowa> gra). jak się trafi fajna promocja to można kupić i za 30-40zł. a starsze tytuły których> nie zdążyłem jeszcze ograć kupuję teraz za 30zł. ja kupuję w dniu premiery srednio 1> grę/mc. a kupując po cenie premierowej zyskuję w stosunku do ceny gry na ps4 100-150zł.> w skali roku daje mi to średnio 1200-1800zł. więc już mam na porządną kartę graficzną> (gtx770) lub na procesor z serii i5 plus gtx 750ti. i tak co roku mogę upgradować kompa.> a ze sprzedaży starych komponentów też trochę kasy spłynie, np na nowe gry.> Tak więc chyba się pożegnam z moją czarnulką. Szkoda, chciałem spróbować zabawy z konsolą,> ale to się chyba nie opłaca.Na jedno wychodzi, kupujesz na konsole za 150 sprzedajesz za 110. Jeśli podejdziesz z głową to drożej niż na PC nie wyjdzie. Z grami przypisanymi do Steama już tak fajnie nie ma co?Za 250 gry na konsole kupują tylko osoby którym zwisa czy gra kosztuje 20, 200 czy 500 zł. Na allegro nówki zafoliowane chodzą na przemiere już dobrych kilkanaście/kilkadziesiąt złotych taniej. Poza tym te gry mają swoją wartość jeśli chodzi o możliwość odsprzedania, nie tak jak to mam miejsce na rynku gier pc. W Empiku czy na gramie to można sobie kupować za te ceny, wtedy wychodzą takie śmieszne porównania jak u Ciebie, ale jak komuś zależy na cenie to da się kupić tanio.PS. Zestaw PS4 + Killzone kupiłem ostatnio za 1850 zł w Satur**e. Owszem można kupować po 2100, tylko po co?

Usunięty
Usunięty
11/03/2014 13:49

Jak mówię zobacz sobie ceny z PSN nawet jak gra kosztuje 280 zł w dystrybucji cyfrowej to kupujesz ją na spółkę z kumplem i gracie razem. 280 na 2 wychodzi 160 zł czyli mniej więcej jak cena gry na PC pogracie w to miesiąc i sprzedacie za 100 zł dostęp do konta dwóm innym kumplom i nagle okazuje się, że de facto zapłaciłeś za grę na PS4 w dniu premiery 110 zł ... a kumpel kupił miesiąc po premierze za 50 zł ;] - to nie jest aż takie dziwne i trudne ...Nie licząc, że przeciętna gra na allle ... alllee ... gro kosztuje niecały miesiąc po premierze dobre 50 - 80 zł taniej




Trwa Wczytywanie