Informacje

Aktualizacja 2.0.1 do Diablo III już dostępna

20

Wraz z nią gracze otrzymują m.in. nowe poziomy trudności, a także zmiany w przedmiotach legendarnych.

Aktualizacja 2.0.1 do Diablo III już dostępna - obrazek 1

Premiera nowej aktualizacji przygotowuje grę do debiutu dodatku. Przypominamy, że Diablo III: Reaper of Souls pojawi się pod koniec przyszłego miesiąca. Ale póki co wiele ze zmian ważnych jest także z punktu widzenia osób, które nie planują nabyć rozszerzenia. Przede wszystkim twórcy przebudowali poziomy trudności w grze. Od teraz do wyboru są następujące poziomy: normalny, trudny, ekspercki, mistrzowski oraz udręka (tutaj można zwiększać jeszcze trudność gry poprzez włączenie dodatkowych poziomów, od udręka I aż do udręka VI). Oczywiście czym wyższy poziom trudności, tym lepszy loot; nowością jest jednak skalowanie trudności - przeciwnicy rosną w siłę wraz z bohaterem.

Ponadto twórcy wprowadzili nowe, współdzielone poziomy mistrzowskie oraz wyłączyli związane z nimi ograniczenia. Co jeszcze? Sporo dobrego. Nowe przedmioty legendarne, wprowadzenie inteligentnego lootu (dopasowanego do postaci, którą gramy), a także zmiana rozkładu współczynników w przedmiotach. Ponadto wraz z patchem dezaktywowana zostaje możliwość wymiany złota pomiędzy graczami, co przygotowuje grę do wyłączenia sklepu z przedmiotami, co nastąpi w przyszłym miesiącu. Dużo więcej informacji na temat wprowadzanych zmian - tutaj.

20 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Kafar

loot jest niezły gdyż pograłem 1h i znalazłem przedmioty które na głowę biły moje a zaznaczę że miałem nie za małą kasę epickie przedmioty kupione które były polecane i używane do buildów postaci na forach. Teraz za każdym razem jak wypadnie jakaś rzecz zawsze jestem jej ciekaw ;).. chociaż pewnie do czasu. Gdybym wiedział że tak będzie to spokojnie swój zestaw za jakieś 50euro bym opchnął na domu aukcyjnym. No ale już raczej za późno ;P

Odpowiedz
G Runners_High

Też żałuję, że nie sprzedałem swoich gratów gdy była ku temu okazja. Może starczyło by na wersję Delux u Blizzarda :P

Odpowiedz
G Mercuror

Oczywiście czym wyższy poziom trudności, tym lepszy loot; nowością jest jednak skalowanie trudności - przeciwnicy rosną w siłę wraz z bohaterem.

Uuu, mam nadzieję, że nie jest tak źle, jak brzmi. Nienawidzę skalujących się przeciwników, zabija to cały sens zdobywania lepszego sprzętu.

Odpowiedz
G Skunek

Poziom skaluje się do lvl naszej postaci. A więc można grać na udręce VI postacią na 40lvl. Im wyższy poziom naszej postaci tym silniejsi wrogowie. Wiec jest tak jak powinno być. A treść artykułu po prostu wprowadza czytelnika w błąd.

Odpowiedz
G Pietro87

> Oczywiście czym wyższy poziom trudności, tym lepszy loot; nowością jest jednak skalowanie
> trudności - przeciwnicy rosną w siłę wraz z bohaterem.

>
Jest to spora bzdura.Owszem im wyższy poziom trudności [z nowo dostępnych poziomów] tym lepszy loot, natomiast już na ostatnim, czyli w wersji polskiej bodajże poziomie "Udręka", na dziś dzień nie ma najmniejszego znaczenia czy ktoś ciśnie suwak na poziomie 1 czy 6, drop jest i tak z jednego wora [paradoksalnie testując TR1 wypadły mi dwie legendy dużo lepsze niż podczas biegania na TR6]> Uuu, mam nadzieję, że nie jest tak źle, jak brzmi. Nienawidzę skalujących się przeciwników,
> zabija to cały sens zdobywania lepszego sprzętu.
Przeciwnicy nie skalują statystyk tak jak podnosi je gear, skalują tylko poziom postaci [i to poziom postaci nie pargonu czyli zobaczymy przeciwników o maksymalnie 70tym lvlu w dodatku]@Runners_HighCi co wysprzedali się do golca wiele nie zdziałają zbyt szybko na "nowym inferno".Wiec ogolenie postaci do bielizny tez nie było zbyt szczęśliwym rozwiązaniem [zwłaszcza, że w RoSie będziesz mógł sobie stare przedmioty podkręcić u enchanterki tak, ze nie będą bardzo odstawać od nowego ekwipunku - jeśli odpowiednio sobie podmienisz i wylosujesz afixy]

Odpowiedz
necxelos

Co znaczy blokada wymiany zlota miedzy graczami? To przepraszam normalnego manualnego handlu juz nie bedzie? Nie da sie z kumplem grac i wymieniac rzeczami zaleznie co komu potrzebne? WTF??

Odpowiedz
G Runners_High

> @Runners_High
>
> Ci co wysprzedali się do golca wiele nie zdziałają zbyt szybko na "nowym inferno".
> Wiec ogolenie postaci do bielizny tez nie było zbyt szczęśliwym rozwiązaniem [zwłaszcza,
> że w RoSie będziesz mógł sobie stare przedmioty podkręcić u enchanterki tak, ze nie będą
> bardzo odstawać od nowego ekwipunku - jeśli odpowiednio sobie podmienisz i wylosujesz
> afixy]
Dla mnie to bez znaczenia, nie czuję żadnego przywiązania do starych postaci :) Czas do premiery dodatku postanowiłem przeznaczyć na levelowanie kompletu nowych bohaterów i stopniowe zapoznawanie się ze zmianami. "Świeżakami" gra się dużo przyjemniej. Polecam podejść do tej gry z czysta kartą, może wolniej się znudzi, nie ma co się spieszyć :)

Odpowiedz
G Kafar

> Co znaczy blokada wymiany zlota miedzy graczami? To przepraszam normalnego manualnego
> handlu juz nie bedzie? Nie da sie z kumplem grac i wymieniac rzeczami zaleznie co komu
> potrzebne? WTF??
No z tego wynika chociaz jak wypadnie ci przedmiot tak jak w wowie masz 2h na wymiane go z osobami ktore z toba były w grze. Jak nie wymienisz to z tego co wiem jest przyporzadkowany do konta (zreszta jak w wowie tylko tam czasmai jest do konta czasami do postaci przypisywane) i też sa 2h na wymiane. Podejrzewam że przy handlu tymi wlasnie rzeczami mozna za gold handlowac. głowy nie daje bo nie probowałem i mnie handel w tego typach grach nie jara :)

Odpowiedz
G hydzior

Nie można wogóle handlować legendarkami i setami. Jedynie co możesz to się wymienić do 2h z ludźmi którzy grali z tobą wtedy jak ów przedmiot wypadł.

Odpowiedz
G leszeq

> Oczywiście czym wyższy poziom trudności, tym lepszy loot; nowością jest jednak skalowanie
> trudności - przeciwnicy rosną w siłę wraz z bohaterem.

>
> Uuu, mam nadzieję, że nie jest tak źle, jak brzmi. Nienawidzę skalujących się przeciwników,
> zabija to cały sens zdobywania lepszego sprzętu.
Przeciwnicy skalują się wraz z poziomem bohatera a nie gearem. A że cała zabawa w gearowanie zaczyna się na 60 lvlu to i tak nie ma to większego znaczenia. Można to po prostu potraktować w sposób jakby niegdysiejszy normal/nigtmare/hell były niedostępne dla postaci z 60 lvlem. Wpływu na grę nie ma to żadnego bo i tak nikt z tym poziomem nie miał powodu żeby do nich wracać.

Odpowiedz
G Kafar

A no to ok, czyli nawet lepiej ;)

Odpowiedz
Ultima

Jeżeli info że nie można handlować już goldem między graczami to prawda tj. jest ono przypisane tylko do konta gracza, to stwierdzam że tym jednym sprawnym ruchem ucięto łeb Hydrze jaką byli <bot gold sellers>, czyli jak w D2 kamienie szlachetne wracają do łask jako waluta :)) co rokuje bardzo dobrze.

Odpowiedz
G Fang

Powiem tak byłem przeciwnikiem Diablo 3 ale po tym jak dowiedziałem się jakie mają być zmiany w dodatku (czyli miesiąc temu) kupiłem podstawkę. I wiecie co wam powiem? Ta gra tak powinna wyglądać od samego początku! Teraz to jest naprawdę bardzo fajną grą.

Odpowiedz
G Arcling

Cóż, historia lubi się powtarzać. Dla wielu Diablo 2 też dopiero "zaczęło się" w dodatku. Z tą różnicą, że przy premierze Diablo 2 internet nie był tak popularny, stąd lepsze wspomnienia.

Odpowiedz
G Braveheart

> loot jest niezły gdyż pograłem 1h i znalazłem przedmioty które na głowę biły moje a zaznaczę
> że miałem nie za małą kasę epickie przedmioty kupione które były polecane i używane do
> buildów postaci na forach. Teraz za każdym razem jak wypadnie jakaś rzecz zawsze jestem
> jej ciekaw ;).. chociaż pewnie do czasu. Gdybym wiedział że tak będzie to spokojnie swój
> zestaw za jakieś 50euro bym opchnął na domu aukcyjnym. No ale już raczej za późno ;P
Jacek bez jaj... Ty i epickie przedmioty na koncie ? za niezłą kasę ? :D, za co od kogo hah. Bo skoro piszesz, że jak teraz coś ci padnie i jesteś tego ciekaw to wątpię w epickość Twoich przedmiotów. =)Chyba, że mi się coś pomieszało.

Odpowiedz
G Braveheart

> Cóż, historia lubi się powtarzać. Dla wielu Diablo 2 też dopiero "zaczęło się" w dodatku.
> Z tą różnicą, że przy premierze Diablo 2 internet nie był tak popularny, stąd lepsze
> wspomnienia.
Mniej hejtu.. płaczu, lamentu i wszystkiego :)

Odpowiedz
G Arcling

> Mniej hejtu.. płaczu, lamentu i wszystkiego :)
Dokładnie. Bycie wystawionym na zalew przesadnie negatywnych opinii też może mieć wpływ na to, jak pewne rzeczy postrzegamy. Wtedy też większość nie miała dostępu do internetowych recenzji, stron z porównaniami, video rozkładającymi grę na czynniki pierwsze itd. Sam np. nie wiedziałem wtedy początkowo nic o optymalnych buildach, dopiero później z pism się dowiedziałem, że coś takiego w ogóle istnieje :)

Odpowiedz
G Kafar

> Chyba, że mi się coś pomieszało.
Owszem :)

Odpowiedz
G Isildur

Aktualizacja bardzo fajna :)
Troszkę zbyt szybko wbija się poziomy mistrzowskie ale mniejsza z tym xD

Odpowiedz
G Revan91

Fajny patch, ale żółte przedmioty wcale nie lepsze niż były, wydają się lepsze bo mają np 500 pkt statystyk. Starych itemów nie będzie można poprawiać u Mystic, ale patrząc na możliwe affixy, to może 1 czy 2 itemy uniknęłyby oddania do vendora. Czekam na dodatek, bo teraz nadal nie ma co robić, mimo długiej bety w patchu jest kilkadziesiąt bugów, część naprawionych na PTR, więc tu się nie popisali.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?