Produkcja Oculus Rift wstrzymana z powodu deficytu komponentów

Paweł Pochowski
2014/02/24 11:55
7
0

Chwilowo firma wstrzymuje także przyjmowanie zamówień na kolejne egzemplarze swoich gogli.

Produkcja Oculus Rift wstrzymana z powodu deficytu komponentów

Oczywiście Oculus Rift cały czas nie wszedł do masowej produkcji w konsumenckiej wersji - do tej pory firma produkuje deweloperską wersję urządzenia sprzedając ją zarówno producentom oprogramowania jak i normalnym użytkownikom. Zgodnie z ogłoszeniem umieszczonym przez twórców sprzętu na Reddit, gdzie istnieje forum poświęcone temu urządzeniu, niektóre z komponentów z których tworzony jest Oculus Rift nie są już tworzone, przez co firma nie może wykorzystać ich w procesie produkcji gogli.

- Mamy jeszcze kilka części na zapasie, ale szybko się wyczerpują. Poszukujemy alternatywnych źródeł dla niezbędnych komponentów, ale póki co nie mamy pojęcia kiedy tak właściwie będą one dostępne. Postaramy się na biężąco informować Was o rozwoju sytuacji - czytamy we wspomnianym ogłoszeniu. - Nigdy nie spodziewaliśmy się, że sprzedamy tak wiele deweloperskich egzemplarzy naszych gogli. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia i entuzjazmu ze strony społeczności - dziękuje fanom Andres Hernandez, zatrudniony na stanowisku specjalisty do spraw community.

GramTV przedstawia:

Aktualnie sprzedaż i wysyłka odbywa się jedynie do następujących krajów: USA, Kanada, kraje Unii Europejskiej, Japonia, Korea Południowa, Australia, Szwajcaria oraz Norwegia.

Komentarze
7
zibi20
Gramowicz
24/02/2014 18:05

pewnie in uranu czy innego czynnika promieniotworczego zabraklo i czekaja na dostawe XD

Zaix_91
Gramowicz
Autor
24/02/2014 13:51

> "specjalisty do spraw community">> Proszę, use czasem dictionary.Być może na to nie wpadłeś, ale specjalnie zostawiłem w tej wersji, by nie powtarzać polskiej odmiany tego słowa, która pada w tym samym zdaniu kilka wyrazów wcześniej. ;)

Usunięty
Usunięty
24/02/2014 13:18

forum gram.pl i rzeczowe dyskusje na temat newsa... :/Tak ogólnie rzecz biorąc to sprawa jest nawet dość zabawna... Gogle 3D, w których niektórzy usilnie upatrują rewolucji w branży gamingowej, a zbudowane z komponentów, które są na tyle stare, że nie są już produkowane :DInna sprawa, że to niezła wtopa ze strony Oculus VR, że myśląc o masowej produkcji sprzętu nie zabezpieczyła sobie dostaw komponentów nawet do wersji deweloperskich. Ok, sprzedali ich tyle, że wyszłoby pewnie co krótka seria gotowego "sklepowego" produktu, ale mimo wszystko... :)Zobaczymy jak się to potoczy. Fajnie gdyby takie gogle i bieżnia typu Omni stała się standardem u każdego gracza (mowa także o cenie na tyle niskiej aby każdy mógł sobie na to pozwolić) ale to raczej marzenie ściętej głowy.




Trwa Wczytywanie