Twórcy Alien: Isolation wyjaśniają, dlaczego w grze będzie tylko jeden obcy

Małgorzata Trzyna
2014/02/06 15:00

Zapomnijcie o obcych, którzy są mięsem armatnim – w Alien: Isolation pojawi się tylko jeden wróg, którego pokonanie będzie wymagało sporego wysiłku, tak jak w pierwszym filmie z serii.

Twórcy Alien: Isolation wyjaśniają, dlaczego w grze będzie tylko jeden obcy

- Pierwszy film dotyczył tylko jednego obcego, zdecydowaliśmy zatem, że chcemy stworzyć właśnie coś takiego – wyjaśnił Jonathan Court, starszy producent z Creative Assembly. – Uznaliśmy, że obcego wykorzystano źle w wielu grach, jego rola została sprowadzona do mięsa armatniego; my chcieliśmy zaoferować rozgrywkę, w której stanowiłby bardzo ważny element.

- Kiedy ustalaliśmy, nad czym będziemy pracować, powiedzieliśmy sobie: „stworzymy dokładnie takiego obcego, jaki pojawił się w pierwszym filmie” - ale w pierwszym filmie obcy nie był zbyt ruchliwy – dodał główny projektant Alien: Isolation, Gary Napper. – Był tam, a bohaterowie raczej sami na niego wpadali niż on na nich polował czy atakował ich. Okazało się, że tworzymy takiego obcego, jakim postrzegali go ludzie, nie jego wierną kopię.

GramTV przedstawia:

Creative Assembly nie zniechęca głośna krytyka Aliens: Colonial Marines. Twórcy podkreślają, że oznacza to, iż fani interesują się Obcym. Wierzą, że wyjdą naprzeciw ich oczekiwaniom.

- [Negatywny odbiór Aliens: Colonial Marines] upewnił nas, że istnieje spora grupa fanów Obcego – powiedział Napper. – Poszukują oni czegoś wyjątkowego, a każdy z nich ma inne poglądy, czym powinien być obcy. Wystarczy spojrzeć, z jaką reakcją spotkała się gra. Wszystko, co powiedzieli, co chcieliby otrzymać, odpowiada temu, co aktualnie tworzymy i właśnie dlatego jesteśmy bardzo podekscytowani.

Na deser mamy dla Was garść nowych screenów z gry:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
07/02/2014 08:53
Dnia 06.02.2014 o 18:09, doctorwho napisał:

"Kiedy ustalaliśmy, nad czym będziemy pracować, powiedzieliśmy sobie: "stworzymy dokładnie takiego obcego, jaki pojawił się w pierwszym filmie" A na jednym z fragmencie z gry główna bohaterka przechodzi kilka metrów od obcego a ten niby nie słyszy i jak głupi wpatruję się w ścianę, jak dla mnie obcy z filmu był "nieco" bardziej spostrzegawczy.

Gdyby obcy był taki jak w pierwszej części filmu, to większość gry spędzilibyśmy w zamkniętym pomieszczeniu ;) Ja jednak wolę obcych jako mięso armatnie :)

Usunięty
Usunięty
07/02/2014 08:53
Dnia 06.02.2014 o 18:09, doctorwho napisał:

"Kiedy ustalaliśmy, nad czym będziemy pracować, powiedzieliśmy sobie: "stworzymy dokładnie takiego obcego, jaki pojawił się w pierwszym filmie" A na jednym z fragmencie z gry główna bohaterka przechodzi kilka metrów od obcego a ten niby nie słyszy i jak głupi wpatruję się w ścianę, jak dla mnie obcy z filmu był "nieco" bardziej spostrzegawczy.

Gdyby obcy był taki jak w pierwszej części filmu, to większość gry spędzilibyśmy w zamkniętym pomieszczeniu ;) Ja jednak wolę obcych jako mięso armatnie :)

Usunięty
Usunięty
07/02/2014 08:11
Dnia 06.02.2014 o 23:41, zadymek napisał:

FPS''y bez elementu "Shooter, dobre ;)

FPP :) Czepiasz się ;)




Trwa Wczytywanie