Castlevania: Lords of Shadow 2 z "niespodzianką" dla pecetowców

Patryk Purczyński
2014/02/03 08:13

Konami na premierę Castlevania: Lords of Shadow 2 szykuje dla użytkowników komputerów coś specjalnego. O co może chodzić? W spekulacjach dominują dwa warianty.

Castlevania: Lords of Shadow 2 z

- Pre-ordery na pecetową wersję uruchomimy niebawem, być może będzie też mała niespodzianka dla użytkowników komputerów - napisał na Twitterze Dave Cox, producent Castlevania: Lords of Shadow 2. To rzeczywiście już ostatni gwizdek na uruchomienie zamówień przedpremierowych, wszak produkcja MercurySteam ma zaplanowany debiut na ostatni tydzień lutego (w Europie premiera nastąpi ostatniego dnia bieżącego miesiąca).

Jeśli zaś chodzi o wspomnianą niespodziankę, spekuluje się, że może chodzić o wersję demonstracyjną Castlevania: Lords of Shadow 2 na PC lub przygotowane z myślą o komputerach Castlveania: Mirror of Fate HD dołączane do pre-orderów. O tym, że gra może trafić na pecety, Dave Cox mówił już w październiku ubiegłego roku. Od tamtej pory oficjalnego stanowiska ze strony Konami się jednak nie doczekaliśmy.

GramTV przedstawia:

Złośliwi dodają jeszcze trzeci wariant: niespodzianką będzie fakt, że Konami wreszcie zrobi udany pecetowy port. Jak będzie w rzeczywistości? Przekonamy się już niebawem.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
04/02/2014 23:08

Korzystanie z myszy w grze z zablokowaną kamerą. Genialny pomysł.

zadymek
Gramowicz
04/02/2014 22:50
Dnia 04.02.2014 o 20:49, Namaru napisał:

Mógłbyś podać jakiś sensowny (nie zrypany) schemat mapowania na K+M tego sterowania z Castlevanii? Takie są potrzebne: - rozglądanie /ciach/- absorbuj magię ciemności

W sumie nie najgorszy interfejs jak na port, X-Men Origins bardziej łamał paluchy. Abstrahując od technicznych niedoróbek, całkiem komfortowo grało mi się używając myszy (rozglądanie), strzałek (poruszanie) i wszystkiego wokół - przy czym "wokół" tyczy się klasycznego keyboard''a, Marauder wylądował na półce: ogólnie coś nieprzyjazne slasherom jest toto.atak bezpośredni -LMBRMB- skokatak obszarowy -MMB (rolka)atak artefaktem -Endwybór artefaktu (4 możliwości) -Num1-4blok -Num0włącz/wyłącz magię światła -PgUpwłącz/wyłącz magię ciemności -PgDnEnter-złap/użyjabsorbuj magię światła / absorbuj magię ciemności -tu nie pamiętam, nie pamiętam też czy gra (demo) pozwalała na kombinacje klawiszy (Dark Souls pozwala) ale dał bym cokolwiek bo to zdaje się mało dynamiczne akcje. Niestety nie dało się wykorzystać moich ulubionych: Delete i [głowy nie dam] Ctrl:(Ale odpowiednia aplikacja typu AutoHotkey może zdziałać cuda:)

Dnia 04.02.2014 o 20:49, Namaru napisał:

- pauza/menu - to może być ESC

albo Space

Usunięty
Usunięty
04/02/2014 20:49
Dnia 03.02.2014 o 18:03, zadymek napisał:

> Człowieku. Krótko i na temat: W takie gry (slashery) gra się na padzie. Tak to jakby > zupę jeść widelcem. Złośliwy powiedział by to tak jakby w FPS''a grac padem ;)

Trochę jakby kulą w płot bo gra się całkiem dobrze, choć celowanie oczywiście mniej dokładne i wygodne. W slashery bez pada to natomiast koszmar, kiedyś miałem "przyjemność" grać w DMC4 na klawie. Nawet tego nie będe komentował.

Dnia 03.02.2014 o 18:03, zadymek napisał:

Cóż, portowanie sterowania na K+M to nie Mission Impossible, trzeba tylko chcieć/umieć - a jak się koncertowo zrypie sterowanie to żaden pad ci nie pomoże.

Mógłbyś podać jakiś sensowny (nie zrypany) schemat mapowania na K+M tego sterowania z Castlevanii? Takie są potrzebne:- rozglądanie- poruszanie- atak bezpośredni- atak obszarowy- atak artefaktem- wybór artefaktu (4 możliwości)- skok- blok/unik (podczas poruszania)- złap/użyj- włącz/wyłącz magię światła- włącz/wyłącz magię ciemności- absorbuj magię światła- absorbuj magię ciemności- pauza/menu - to może być ESC




Trwa Wczytywanie