W dokumencie zawierającym logi błędów, liczącym sobie 150 stron, znalazło się 170 odniesień do wersji PC, wsparcia dla DirectX 11, wzmianki o systemach 32- i 64-bitowych i nie tylko.
W dokumencie zawierającym logi błędów, liczącym sobie 150 stron, znalazło się 170 odniesień do wersji PC, wsparcia dla DirectX 11, wzmianki o systemach 32- i 64-bitowych i nie tylko.
Dokument wyciekł w wersji XML już dawno – 23 września 2013 – a fakt jego istnienia był tajemnicą poliszynela wśród fanów udzielających się na forach poświęconych GTA. Redakcja PC Gamera wybrała z niego kilka przykładowych wpisów, które wyraźnie wskazują, że Grand Theft Auto V planowano wydać także na blaszaki.
Wzmianka o problemach, które pojawiły się tylko w wersji na PC:
Wzmianka o smogu DirectX 11 mieszającym się z efektem bloom:
Odniesienie do systemów 64-bitowych:
i 32-bitowych:
Czy Rockstar da się wreszcie uprosić i ogłosi oficjalnie, że Grand Theft Auto V trafi także na PC? Fani ciągle zbierają podpisy pod petycją, w której proszą firmę o stworzenie takowej wersji. Niedawno przekroczyli próg 650 000 podpisów, a ich celem jest dotarcie do okrągłego miliona.