Twórcy Titanfalla bronią multiplayera 6 na 6. "Przy większej liczbie graczy zapanowałby chaos"

Patryk Purczyński
2014/01/10 11:04

Ograniczenie liczby graczy w Titanfallu wywołało wśród graczy oburzenie. Główny projektant Justin Hendry tłumaczy, że takie rozwiązanie jest po prostu najlepsze dla przebiegu rozgrywki.

Twórcy Titanfalla bronią multiplayera 6 na 6.

- Im większa liczba graczy, tym większy dyskomfort - przekonuje Justin Hendry, główny projektant Titanfalla. - W przeciwieństwie do większości gier, w których możesz po prostu przyczaić się i obserwować dwie możliwe drogi ataku przeciwnika, w Titanfallu wróg może cię zajść wpadając tuż za tobą przez okno, wskakując przez okno po lewej, z naprzeciwka, ze schodów, przez drzwi, czy jakąkolwiek inną drogą - podkreśla.

- Zasadniczo jest pięć kierunków, z których możesz zostać zabity. Im większa liczba graczy, tym większe prawdopodobieństwo, że zostaniesz zabity od tyłu i tym większa trudność z radzeniem sobie z otoczeniem. Gra jest zbudowana tak, by grać sześciu na sześciu. Liczba graczy naprawdę wpływa na poziom chaosu w Titanfallu - dodaje Hendry.

GramTV przedstawia:

Wcześniej przyczyny ograniczenia potyczek sieciowych w produkcji Respawn Entertainment do dwunastu osób tłumaczył współzałożyciel studia, Vince Zampella.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
12/01/2014 16:50

Nowa generacja, nowe możliwości!Czas na multi 6 vs 6.Śmiech na sali.

Usunięty
Usunięty
12/01/2014 14:11

jak ktos kupil preorder i liczy ze ta gra będzie dzałac poprawnie na start to sie grubo myli

Usunięty
Usunięty
12/01/2014 14:06

ale jaja 6.6 hahah dramat chwała bogu ze tego nie kupiłem




Trwa Wczytywanie