Titanfall bez wsparcia modów, choć sytuacja może się w przyszłości zmienić

Robert Sawicki
2014/01/02 23:15
8
0

Choć Steam Workshop funkcjonuje pełną parą i powoli przywraca fanowskie modyfikacje do łask, Respawn Entertainment szczególnie się nie spieszy i oficjalnie ogłasza, że na start o modach możemy zapomnieć.

Titanfall bez wsparcia modów, choć sytuacja może się w przyszłości zmienić

Za źródło informacji służy profil szefa studia, gdzie Vince Zampella wyraził się jasno na temat wsparcia dla modyfikacji. Zaraz po wydaniu gry, ekipa nie zamierza udostępniać jakichkolwiek narzędzi dla modderów, choć jakiś czas po premierze zespół ponownie oceni sytuacje i zdecyduje, czy warto wziąć się za sprawę.

GramTV przedstawia:

Gra została zapowiedziana jako tytuł na platformy PC, Xbox 360 i Xbox One. Nie wiadomo jeszcze, czy w przypadku wsparcia dla modderów, najnowsza konsola Microsoftu w jakikolwiek sposób obsłuży fanowskie modyfikacje, gdzie taka sytuacja miała już miejsce choćby za czasów Unreal Tournament III dla PlayStation 3.

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
03/01/2014 15:27

> Zato ze wsparciem dla aimbota i wallhaka : / Ciężkie czasy nastały panowie.. Nie ma kurde> w co grać przez neta.Co?

Karanthir666
Gramowicz
03/01/2014 13:24
Dnia 03.01.2014 o 11:27, Martius0 napisał:

To ta gra ma być wydana na steamie, nie na origine?

Jak wyżej :D

Karanthir666
Gramowicz
03/01/2014 13:23
Dnia 03.01.2014 o 12:58, Shinigami napisał:

Źródło? Bo raczej nie Steam :D

Mogło mnie nieco zmylić pierwsze zdanie w newsie :D




Trwa Wczytywanie