Mark Cerny o przyjęciu Knacka: - Wymagania wobec nowych gier są bardzo wysokie

Patryk Purczyński
2013/12/21 09:45

Knack nie został zbyt ciepło przyjęty przez krytyków, ale Mark Cerny z Sony stara się szukać pozytywów i zwraca uwagę na fakt, że oczekiwania względem gier na nowe konsole są znacznie wyższe.

Mark Cerny o przyjęciu Knacka: - Wymagania wobec nowych gier są bardzo wysokie

56/100 - to średnia ocen Knacka w serwisie Metacritic. - Opinie na temat tego tytułu były bardzo zróżnicowane. Na plus można na pewno zaliczyć główny pomysł kreatury stworzonej z różnych części. Z drugiej strony pojawiły się narzekania, że pomysł ten nie został bardziej rozwinięty - zauważa Mark Cerny z Sony.

- Oczekiwania względem next-genowych tytułów są bardzo wysokie - i słusznie! Wszyscy chcą zobaczyć lepsze działanie gier, czy ich bardziej sieciową naturę i to, jak te czynniki zmienią odbiór grania. Jednocześnie oczywistym jest, że tytuły w pełni wykorzystujące możliwości stworzone przez nowe konsole to melodia przyszłości - dodaje Cerny.

GramTV przedstawia:

Przy okazji zachęcamy do zapoznania się z naszymi materiałami z Knacka: gameplayem, filmem prezentującym polską wersję językową i recenzją.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
22/12/2013 00:01

Chcialbym zeby w koncu wyszlo tak jak Ty piszesz ^^ Bo o ile wydaje sie to logiczne, o tyle w praktyce zawsze bylo inaczej, to chyba juz taki premierowy folklor ;)

Usunięty
Usunięty
21/12/2013 23:35

a)Źle rozumiesz. Jak to pan Cerny zachwalał jakie to programowanie na PS4 jest proste, jakie szybkie, jak cudownie. Tak cudownie, że najwidoczniej dla niego i ekipy od Knack było zbyt trudne, wcale nie tak szybkie i z cudownością nie miało nic wspólnego. Nie dopowiadaj rzeczy, których nie powiedziałem.b)Co jak Crytek i BioWare? To oni także byli przy projektowaniu jakiejś konsoli i jako studio wewnętrzne mające najszybciej dostęp do nextgena napchali na chama efekty wymagające dużej mocy obliczeniowej od procesora (bo w końcu ta masa pierdółek, na które Knack się rozlatuje i co oddziaływuje na otoczenie jest liczona na Jaguarze), który (uwaga!) nie ma dostatecznie dużej mocy obliczeniowej, żeby takie obliczenia w sensowny sposób przeprowadzić.c) Bo przecież mało mnie to obchodzi? Wydali produkt, który sami tworzyli, tak jak oprogramowanie do niego. Bardziej rozbudowane funkcjonalnie menu działają już na tabletach lepiej niż to co jest na PS4. A co do PS3, nie pamiętam jak wyglądało na początku, ale jeśli to co jest teraz jest wyraźną poprawą, to w sumie dobrze, że nie posiadałem tej konsoli od premiery. Załamałbym się.

Usunięty
Usunięty
21/12/2013 23:17
Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

No tak, bo w końcu jeden z twórców PS4 (Cerny) czuwający nad Knack nie ogarnia sprzętu, który sam dobierał.

Jak rozumiem, Cerny sam własnoręcznie to projektował, składał a potem jeszcze napisał do tego narzędzia.

Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

Co więcej - cała ekipa odpowiedzialna za grę wie, jak to słabo działa, ale nie rezygnuje z masy niepotrzebnych efektów cząsteczkowych. Tak, ja też śmiechłem.

To tak jak Crytek? Bioware (pierwszy Mass Effect na X360)?

Dnia 21.12.2013 o 22:08, BlindObserver napisał:

A, i jeszcze jedno - posiadam od kilku dni PS4 i śmiać mi się chce, że do tej pory menu działa jakby chciało, a nie mogło. I to w sprzęcie właściwie tylko do grania. Trochę lat mieli, żeby w jakiś sensowny sposób rozwiązać ten problem.

Bo przecież tego nie da się poprawić w aktualizacjach? Pamiętasz jak wyglądało PS3 na samym początku? Bo ja tak.




Trwa Wczytywanie