Koniec z równoczesnym zabijaniem siebie w Battlefieldzie 4 na PC

Małgorzata Trzyna
2013/12/17 22:59

Najnowsza aktualizacja do Battlefielda 4 przyniosła ze sobą nieco zmian i poprawek, z czego najważniejsza miała na celu wyeliminowanie sytuacji, w której gracze równocześnie zabijają się wzajemnie.

Koniec z równoczesnym zabijaniem siebie w Battlefieldzie 4 na PC

Przed aktualizacją zdarzało się, że gracze strzelali do siebie równocześnie i umierali w tym samym momencie – teraz takie momenty będą zdarzać się znacznie rzadziej.

GramTV przedstawia:

Patch przyniósł ze sobą także kilka poprawek – wyeliminowano m.in. błąd związany z korzystaniem z wieżyczek w pojazdach, które zadawały cztery razy więcej obrażeń niż powinny, jeśli gracz korzystał ze specjalizacji Defense oraz bug powodujący, że w trybie Defuse gracze byli wyrzucani z meczu i przechodzili w tryb Obserwatora. Usunięto także kilka problemów związanych ze sterownikami Nvidii.

Gracze, którzy korzystają z SLI, muszą jednak liczyć się z pewnymi problemami graficznymi, takimi jak migotanie – błąd ten zostanie wyeliminowany w przyszłości. DICE obiecało także zająć się bugiem związanym z paskiem wskrzeszania, który czasami nie znika, choć powinien.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
20/12/2013 15:51
Dnia 18.12.2013 o 01:05, micz97 napisał:

> Może kiedyś uda im się go załatać... Mimo złych opinii o tym jak chodzi nowa produkcja > od DICE kupiłem nowego BF-a i teraz czekam aż będę mógł w niego zagrać :( Mimo iż mam > komputer trochę ponad minimalne wymagania to i tak średnio po 5 min gra staje się nie > grywalna, a szkoda :/ Jeśli ktoś się zastanawia czy go kupić, odradzam od razu tym co > chcą grać a nie brać udział w płatnych betatestach... Bo ustawienia minimalne naprawdę są minimalne (czyli gra się odpali w niskiej rozdzielczości na niskich detalach i jako tako będzie chodzić), a jeżeli masz komputer ledwo ponad, to trudno się dziwić, bo pewnie grasz co najmniej w rozdzielczości 1680x1050 Co do newsa: też nie rozumiem co to niby za usprawnienie, wyeliminowali kawałek realizmu. Stacza się to do poziomu Call of Duty.

Chciałbym;D Gram na minimalnych przy 720p, gra działa plynnie z 1-5 min, roznie to bywa i zaczynaja sie scinki ze juz praktycznie grac sie nie da. BF4 ma skopane zarzadzanie pamiecia, wiesz nowa generacja duzo pamieci, a co bedziemy optymalizowac....

Usunięty
Usunięty
18/12/2013 23:27

A ja zawsze zwalałem to na to, że po prostu gracze wystrzelili pociski w tak krótkim przedziale czasu, że pierwszy nie zdążył dolecieć do celu. Bo wiecie, bullet velocity i rachunek prawdopodobieństwa, średnia szybkostrzelność, odległość, terefere, matematyka.Nie przeszkadzało mi to od samego początku, więc niech sobie poprawiają ile dusza zapragnie. Oby tylko nic innego nie spartolili przy okazji.

Usunięty
Usunięty
18/12/2013 20:25

Cholera naprawdę mieszają. Dziwne, że gra nie sortuje po pingu.




Trwa Wczytywanie