Ubisoft sugeruje nową piracką serię, odrębną od Assassin's Creeda

Patryk Purczyński
2013/12/07 09:39

Wydawca Assassin's Creeda śle do fanów pytania dotyczące ich wizji kolejnej gry. Nie jest to pierwsza tego typu akcja, co zresztą przypominają sami przedstawiciele Ubisoftu.

Ubisoft sugeruje nową piracką serię, odrębną od Assassin's Creeda

Ubisoft najwyraźniej rozważa oddzielenie pirackich wątków od serii Assassin's Creed. W sondzie wysłanej do graczy francuski wydawca pyta ich o opinię na temat rozpoczęcia produkcji nowej serii, skupionej głównie na motywie przewodnim Assassin's Creed IV: Black Flag. Można wybierać między następującymi wariantami:

  • Assassin's Creed IV nie pasuje do serii
  • Assassin's Creed IV pasuje do serii, ale i tak można by z tego zrobić osobną grę
  • Assassin's Creed IV był całkowicie zintegrowany z serią

Firma pyta również graczy, co powinno znaleźć się w takiej grze o żegludze. Można wybierać wśród takich odpowiedzi, jak:

  • granie jako asasyn, w rozmaitych okresach historycznych
  • więcej słynnych historycznych postaci, które można spotkać, zaprzyjaźniać się z nimi lub walczyć
  • więcej misji asasyńskich
  • możliwość wpływania na wygląd miasta poprzez progres w grze
  • więcej sekwencji skradankowych
  • zdolność rozszerzenia rozgrywki za pośrednictwem urządzeń przenośnych czy tabletu
  • możliwość wkroczenia i eksplorowania większej liczby budynków i domów

GramTV przedstawia:

Sam Ubisoft tak odnosi się do wspomnianej ankiety: "Podobnie jak w poprzednich latach Ubisoft do tych badań podchodzi poważnie. Pomagają nam one wytyczyć ścieżkę, którą kolejne gry z serii Assassin's Creed powinny podążać. Dobrze wiecie, jak bardzo lubimy wczytywać się w analizy rynku Abstergo".

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
08/12/2013 23:02

Jaki sens maja te pytania? Jak robią ODRĘBNA grę to po co wpychać Asasynów, misje "asasyńskie". Niech zrobią grę o piratach i nawet Pierwszej Cywilizacji tam nie dają. I niech to nie będzie jak AC IV, gdzie flota była fajna do momentu uzyskania wszystkiego co się da (a nawet przed była nużąca z ciągłymi nieprzyśpieszalnymi bitwami o obronę szlaków),a abordaże były tylko dla kasy i surowców. To trochę głupie, że moja reakcja z pierwszych 30-tu godzin gry była "Jupi! Rozwalać wszystkie statki, bo jesteśmy piratami, a piraci uwielbiają rozwalać statki (serio, przez kilkanaście godzin pływałem od statku do statku, bo na każdej trasie od A do B musiałem złupić KAŻDY, jaki napotkałem, a dąłem mu radę)!", a pewnym momencie, jak już nawet zakończyłem krwawą wendetę na Anglikach, a moja flota składała się z 4 fregat i wysokopoziomowych 11 liniowców moja reakcja nawet na konwój była "sorry, nie dzisiaj. Abordażujcie się sami". Tym bardziej szkoda, bo 2. pierwszy oficer jest spoko i chciałoby się tez połupić z jej komentarzami. Tylko polowania na te większe zdobycze były zawsze fajne (no, na wszystko oprócz rekinów byczych, które wg. opisu w grze są agresywniejsze, ale tak na serio padały jak muchy, a walka była krótsza od początkowej animacji).

HeX1981
Gramowicz
08/12/2013 00:20

czyli wyczul ze moga na temacie zarobic:p

Usunięty
Usunięty
07/12/2013 16:29
Dnia 07.12.2013 o 14:22, Ziomal_Tomal napisał:

Może w końcu ktoś wpadłby na zdobywanie xp i lvlowanie postaci

Jestem jak najbardziej za, ale z małą modyfikacją - w grze powinien być system podobny do tego z Borderlands 1: im częściej korzystasz z danej broni, tym lepszy stajesz się w posługiwaniu się nią, przez co rosną statsy (obrażenia, celność itp). Tu mogłoby być podobnie - wystarczy wprowadzić kilka różnych rodzajów broni białej i palnej (np. rapier, kordelas, nóż, topór itp), umożliwić graczom decydowanie, z czego chcą korzystać (np. topór zadaje znacznie więcej obrażeń, niż nóż, ale jest strasznie powolny) i gotowe.Tak czy siak, cieszę się, że UBI zwróciło uwagę na głos fanów, domagających się odrębnej serii o piratach. Jeśli tylko zabiorą się za to z głową, będzie prawdziwy hicior :)




Trwa Wczytywanie