Mad Max podtrzyma atmosferę tajemniczości

Patryk Purczyński
2013/12/05 13:45
0
0

Gracze będą wiedzieli trochę mniej od projektantów gry Mad Max o jej świecie. Twórcom zależy, by znana z filmów atmosfera tajemniczości była obecna także w ich dziele.

Mad Max podtrzyma atmosferę tajemniczości

- Oczywiście, że chcieliśmy podtrzymać poczucie tajemniczości wokół tego, co stało się w świecie, jaka jest historia miejsca, które odwiedzamy - przyznaje Emil Kraftling, starszy projektant Mad Maksa. - Niektóre z tych rzeczy wyjaśniliśmy sobie podczas produkcji - czy to na własną rękę, czy też po konsultacjach z George'em Millerem - i choć o nich wiemy, przemilczamy je, co ma wpływ na konstrukcję pewnych stref i tego co się w nich znajduje.

- Gracze w naszej produkcji znajdą wiele rzeczy do samodzielnego odkrycia. Nie dostaną odpowiedzi, ale będą mogli przyjrzeć się pewnym miejscom i zastanowić się, dlaczego są one właśnie takie, a nie inne. Jest tu mnóstwo interesujących rzeczy, zarówno z naszej perspektywy, jak i z punktu widzenia gracza. To, co my wiemy i to, co wiedzą gracze, niekoniecznie będzie zbiorem wspólnym. W niektórych przypadkach ja coś wiem o danej części świata, ale nigdzie nie jest opisane, dlaczego właśnie tak ukształtował się obecny porządek rzeczy - dodaje Kraftling.

GramTV przedstawia:

Mad Max zmierza na pecety oraz konsole nowej i poprzedniej generacji.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!