Wymagania sprzętowe Assassin's Creed Liberation HD ujawnione

Mateusz Stanisławski
2013/11/21 17:53

Zaskoczenia nie ma, bo podane konfiguracje są bardzo zbliżone do tych cechujących właśnie wydaną „czwórkę”. Nie ma chociażby mowy, żeby grę odpalić na systemie operacyjnym Windows XP.

Wymagania sprzętowe Assassin's Creed Liberation HD ujawnione

Zarówno na Steamie, jak i w oficjalnym sklepie wydawcy karta Assassin’s Creed Liberation HD została wzbogacona o minimalne i zalecane wymagania sprzętowe. Szczegółowe rozpiski znajdziecie poniżej, tutaj przypominamy zaś, że do premiery produkcji – także na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 – dojdzie już w styczniu przyszłego roku.


Minimalne wymagania sprzętowe Assassin’s Creed Liberation HD:

  • 32-bitowy lub 64-bitowy system operacyjny Windows Vista (Service Pack 2), 7 (Service Pack 1), 8 lub 8.1;
  • procesor Intel Core i3 2105 (3,1 GHz) lub AMD Phenom 2 X4 955 (3,2 GHz);
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8800 GT lub AMD Radeon HD 4870 (512 MB, Shader Model 4.0);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 3,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym.


Zalecane wymagania sprzętowe Assassin’s Creed Liberation HD:

  • 32-bitowy lub 64-bitowy system operacyjny Windows Vista (Service Pack 2), 7 (Service Pack 1), 8 lub 8.1;
  • procesor Intel Core i5 2400S (2,5 GHz) lub AMD FX 4100 (3,6 GHz);
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 570 lub AMD Radeon HD 7870 (1250 MB, Shader Model 5.0);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • 3,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym.

GramTV przedstawia:

Lista wspieranych kart graficznych: NVIDIA GeForce z serii 8, 9, GTX 200, GT 400, GT 500, GT 600, GT 700; AMD Radeon HD 4870, HD 5000, HD 6000, HD 7000, R7, R9.

Komentarze
11
Nitro2050
Gramowicz
22/11/2013 17:30

Dziwne i tak mało zajmuje się :|

Usunięty
Usunięty
22/11/2013 09:10

Chcecie mi wmówić ze GeForce 8800 jest odpowiednikiem HD 4870 ?

Usunięty
Usunięty
22/11/2013 05:43

Lol gra z PSP Vita i takie wymagania ?Chyba podali na zapas przez KOLEJNY raz skopaną optymalizację.Znaczek HD można sobie w cztery litery wsadzić podbijać słabe tekstury do niby "HD"to tak jak by zrobić konwersje pliku .mp3 do .flac owszem uda się ale taki .flac nigdy nie będzie prawdziwym "flaczkiem" ,a co do tego HD ono ma sens gdy od nowa tworzy się tekstury itp. a nie bierze się gotowe z PSV i robi się z nich pseudo HD.Pffuu wam w twarz ubiszajsie :)




Trwa Wczytywanie