PS4 zadebiutowało w Ameryce, PSN przeciążone

Małgorzata Trzyna
2013/11/15 17:44

PlayStation Network ledwo zipie po premierze PS4 w Ameryce Północnej, ale to raczej nikogo nie powinno dziwić...

PS4 zadebiutowało w Ameryce, PSN przeciążone

Użytkownicy, którzy próbują połączyć się z PSN, zgłaszają, iż pojawia się niemiły komunikat o utraconym połączeniu z siecią. Powodem jest ogromne obciążenie serwerów - PS4 po włączeniu automatycznie próbuje pobrać patch, który został wydany w dniu debiutu konsoli. Gracze muszą zatem poczekać, aż wszystko się unormuje. Na stronie pomocy technicznej PlayStation widnieje następujący komunikat:

GramTV przedstawia:

PlayStation Network jest aktualnie bardzo obciążone, zatem część graczy może mieć problem z połączeniem z siecią i pobieraniem zawartości. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość.

Europejscy gracze prawdopodobnie będą borykać się z podobnymi problemami za dwa tygodnie.

Komentarze
62
Usunięty
Usunięty
17/11/2013 13:17
Dnia 16.11.2013 o 01:07, Feallan napisał:

> Naprawde nie mogli przewidźieć sprzedaży konsoli i wstawić w day-0 wiecej serwerów na > którym by amerykanie ściągali patha. Realy tak trudno sie domyślić jak za czasów WoW-a(który > też padł pod naciskiem liczby ludzi) A co potem zrobić z tymi serwerami? Nie da się ich tak po prostu "dostawić" i potem "odstawić". Serwery w takich sytuacjach zawsze są przeciążone i nie da się tego uniknąć.

Mogliby wynająć na te kilka dni serwery u jakiś zewnętrznych dostawców, dzisiaj w dobie powszechnej "chmury" nie jest to takie trudne.

Usunięty
Usunięty
17/11/2013 13:17
Dnia 16.11.2013 o 01:07, Feallan napisał:

> Naprawde nie mogli przewidźieć sprzedaży konsoli i wstawić w day-0 wiecej serwerów na > którym by amerykanie ściągali patha. Realy tak trudno sie domyślić jak za czasów WoW-a(który > też padł pod naciskiem liczby ludzi) A co potem zrobić z tymi serwerami? Nie da się ich tak po prostu "dostawić" i potem "odstawić". Serwery w takich sytuacjach zawsze są przeciążone i nie da się tego uniknąć.

Mogliby wynająć na te kilka dni serwery u jakiś zewnętrznych dostawców, dzisiaj w dobie powszechnej "chmury" nie jest to takie trudne.

Usunięty
Usunięty
16/11/2013 21:18
Dnia 15.11.2013 o 20:12, Rafalinda_san napisał:

Kafar skończ już te swoje "fanbojowe" mądrości odnośnie Microsoftu. Sam się chwaliles że miałeś x360 więc dobrze wiesz, że xboxLive śmiga bez zająknięcia. Do tego gigant ogłaszał dwie rzeczy. a) xboxLive ma obecnie 300 000 serwerów b) każda gra Multi będzie miała swój dedykowany serwer. W świetle tych informacji śmiem wątpić że w sieci będzie korek jak w przypadku PS4.

Tak, bo przecież XBL wcale nie było przeciążone w trakcie premiery chociażby takiego Modern Warfarea serwery Microsoftu pracowały idealnie w momencie premiery Windowsa 8.1.Proszę cię.




Trwa Wczytywanie