Shuhei Yoshida rozczarowany chłodnym przyjęciem pierwszych exclusive'ów PS4

Patryk Purczyński
2013/11/14 15:05

Nie tak szef Sony Worldwide Studios wyobrażał sobie przyjęcie tytułów startowych PS4 w prasie branżowej. - Tak, to rozczarowujące, ale nie martwimy się, że wpłynie to negatywnie na premierę konsoli - mówi.

Shuhei Yoshida rozczarowany chłodnym przyjęciem pierwszych exclusive'ów PS4

Killzone: Shadow Fall jest oceniany średnio na 74 punkty, a Knack zaledwie na 59 oczek. - Tak niskie oceny są oczywiście rozczarowujące - komentuje Shuhei Yoshida. Tłumaczy je faktem, że sieciowe funkcje gier są dostępne dopiero od kilku dni, a dziennikarze być może nie mieli wystarczająco dużo czasu, by zapoznać się z poszczególnymi tytułami.

- Tak, to rozczarowujące, ale nie martwimy się, że wpłynie to negatywnie na premierę konsoli - zapewnia. Nie da się jednak ukryć, że zwłaszcza Knack wypada znacznie poniżej oczekiwań. - Ta gra nie była projektowana z myślą o konkretnym pułapie ocen. Miałem nadzieję, że średnia wyniesie ponad 70 oczek i liczę na to, że jeszcze pójdzie w górę. W grze używa się tylko trzech przycisków, więc nie jest to pozycja, którą krytycy będą wysoko cenili na starcie nowej konsoli - tłumaczy.

GramTV przedstawia:

- Knack miał być wiadomością, że na PS4 nie będziemy celowali wyłącznie w najbardziej zatwardziałych odbiorców, fanów strzelanin. Killzone: Shadow Fall to co innego. On zdecydowanie ma trafić do takiego właśnie grona osób. Wciąż czekamy na kolejne oceny, ponieważ niektóre serwisy przyznają, że mają za sobą kampanię, ale chciałyby jeszcze potestować multiplayer. Z osobistym osądem poczekam do momentu, w którym poczytam więcej recenzji - kwituje Yoshida.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
15/11/2013 17:52

Nie rozumiem, czemu prezesi takich firm jak Sony myślą, że mogą sprzedać kilkanaście razy to samo w innym opakowaniu i liczyć na owacje... Rozumiem, że gry i konsole tworzone są na zlecenie księgowych, ale nie powinni być aż tak ślepi tym bardziej, że konsole nowe generacji nie są już tym przeskokiem, który miał miejsce podczas premiery Playstation 3/X360 czyt. dostęp do internetu, osiągnięcia, HD itp. itd.

Usunięty
Usunięty
15/11/2013 17:52

Nie rozumiem, czemu prezesi takich firm jak Sony myślą, że mogą sprzedać kilkanaście razy to samo w innym opakowaniu i liczyć na owacje... Rozumiem, że gry i konsole tworzone są na zlecenie księgowych, ale nie powinni być aż tak ślepi tym bardziej, że konsole nowe generacji nie są już tym przeskokiem, który miał miejsce podczas premiery Playstation 3/X360 czyt. dostęp do internetu, osiągnięcia, HD itp. itd.

Usunięty
Usunięty
14/11/2013 22:06

ale widać że premiera blisko miałem problem ze ściągnięciem demo grida 2 na ps3 właśnie 1.5 godz z czego 25 min. to próba zalogowania się na PSN.




Trwa Wczytywanie