Gameplay z Need for Speed: Rivals na PlayStation 4 i Xbox One

Robert Sawicki
2013/11/09 08:31

Oba filmy zostały dostarczone oddzielnie, więc jeśli kompresja stosowana przez YouTube zbytnio Wam nie przeszkadza, to będziecie mogli bezpośrednio porównać to, jak gra spisuje się na obu platformach.

Szczegóły takie jak to, kiedy doczytuje się teren i jak bardzo intensywne są efekty cząsteczkowe przy zmianach pogody, możemy zostawić Digital Foundry, ale ogólne porównanie z wykorzystaniem "dobrodziejstw" kompresji YouTube pozwala dostaliśmy już od samego EA.

Filmy nie przedstawiają dokładnie tego samego kawałka, a urywki wyrwane z losowych wyścigów, pościgów i wszystkiego innego, co jest pretekstem do szybkiego zasuwania po asfalcie. Gra przypomina nieco Most Wanted od Criterioniu na sterydach, ale więcej w tej sprawie będziemy mogli najprawdopodobniej powiedzieć po premierze pełnej wersji na nextgenach.

GramTV przedstawia:

Gra ukaże się na premierę PlayStation 4 i Xbox One. PC, PlayStation 3 i Xbox 360 otrzymają swoje wersje 19 listopada tego roku.

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
10/11/2013 18:57

A mi ten materiał z Xbox One przypomina jak pędziłem w NFS III trasą Redrock Ridge. Podobne klimaty, a jednak widok zupełnie inny :-)

kris090
Gramowicz
09/11/2013 23:05

Miałka ta gra i tak jak Citkowsky pisał model jazdy jest jakiś taki sztuczny w ostatnich NFSach.Ostatnim NFSem w jakiego dłużej grałem był SHIFT2 i mimo iż na torze to dostarczał znacznie więcej frajdy niż inne "gorące pościgi".Dla mnie NFS jest już stracony.Pozdro

Usunięty
Usunięty
09/11/2013 23:03

8-9 okienek z jakimiś statystykami/danymi, toć to grać się nie da , bardziej zaawansowane mmo mają po ok 5-6 okienek. Na tych gameplayach nie widzę rozgrywki tylko jakieś zmieniające się dane niczym notowania giełdowe , porażka.




Trwa Wczytywanie