Warhammer Online darmowy u schyłku swego istnienia

Patryk Purczyński
2013/11/04 13:26

"Prezent na odchodne" postanowili zafundować przedstawiciele Mythic Entertainment wszystkim tym, którzy przez minione lata poświęcili swój czas i pieniądze na Warhammer Online.

Warhammer Online darmowy u schyłku swego istnienia

Mythic Entertainment zablokowało możliwość tworzenia nowych kont w Warhammer Online oraz kupowania miesięcznych subskrypcji. To pokłosie rychłego zamknięcia masówki. Studio chce jednak, by świat gry na te ostatnie tygodnie znów się zapełnił. Począwszy od 31 października wszyscy, którzy kiedykolwiek mieli konto w Age of Reckoning, mogą grać za darmo aż do ostatecznego wyłączenia serwerów.

"Wkrótce dodamy nowe postacie niezależne, dzięki którym wasze postacie staną się silniejsze. Będą też inne niepowtarzalne przeżycia dla każdego, kto skorzysta z tego, jak żegnamy się z Warhammerem Online" - zapewniają przedstawiciele Mythic Entertainment. "Dołączcie do nas i pożegnajcie grę tym ostatnim, wielkim WAAAGH!" - dodają.

GramTV przedstawia:

Do zamknięcia serwerów dojdzie 18 grudnia wskutek wygaśnięcia umowy Mythic i Games Workshop.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
04/11/2013 23:09
Dnia 04.11.2013 o 21:57, czopor napisał:

oczywiście jazda po EA... jakbyś się zainteresował to wiedziałbyś, czemu wyszła gra jaka wyszła i jest to tylko i wyłącznie wina szefostwa Mythic a nie EA.

Oczywiście jazda po EA w pełni zasłużona. Gdybyś się interesował tematem, to wiedziałbyś, że to nie pierwsza taka sytuacja w ich historii. Powtarzam to do znudzenia, ale to właśnie EA wpędziło do grobu Hellgate: London, naciskając na twórców, by wydali grę, która w danym momencie była, w najlepszym razie, w fazie beta, i to bardzo wczesnej. Grę wydano z błędami, niedopracowaną, z ograniczoną zawartością, co natychmiast zraziło do tego MMO wiele osób, po czym EA uznało, że lepiej będzie całość po prostu zamknąć i tyle, by zminimalizować straty. Gdyby podeszli do tego z głową, w H:L gralibyśmy pewnie do dziś, bo projekt planowany był na lata, z nowymi miastami wydawanymi jako dodatki.@ Hammerfall87

Dnia 04.11.2013 o 21:57, czopor napisał:

Abonament niemiał tu nic do rzeczy za dobra i fajan gre ludzie beda placic

Pozwolę sobie się nie zgodzić. Abonament ma wiele do rzeczy. Ludzie są w stanie wiele wybaczyć darmowej grze, natomiast grze, która wymaga od nich regularnego płacenia, nie przepuszczą za cholerę. Dobrym przykładem jest tu wspominane często LotRO, które po przejściu na f2p przeżywa drugą młodość i, pomimo tragicznego supportu czy częstych przerw w działaniu, ludzie nadal w to grają.Przyznaję, że WAR nie był tytułem wybitnym, ale mógł się spodobać, natomiast trzymanie się kurczowo abonamentu sprawiło, że nowych graczy nie przybywało (a przynajmniej nie w wystarczającej liczbie), a starzy się wykruszali. Gdyby abonament zlikwidowano, gra zaliczyłaby przypływ świeżego "narybku" i pewnie miałaby się znacznie lepiej, niż obecnie.

Usunięty
Usunięty
04/11/2013 21:57

> Warhammer Online jak mało która gra zasługiwała na Free to Play. W przeciwieństwie do> wielu innych tytułów na rynku ta ratowała się świetnym PvP które, w przeciwieństwie do> contentu PvE, dużo wolniej się nudzi i nie jest jak to często dzisiaj bywa "na raz".> Gra może nie była idealna ale z pewnością nie zaliczyłbym jej do gier słabych czy zagrożonych> wyginięciem. Boli trochę polityka EA bo mam wrażenie, że swoją ignorancją i złymi decyzjami> zabiła - już lata temu - produkcje która mogłaby dzisiaj konkurować z największymi na> rynku. Muszę grę ściągnąć i ostatni raz zagrać swoim swordmasterem :(>> EA totalnie nie potrafi podejść do gier mmo czy free to play z wyczuciem. Po prostu zamordowali> świetne Mythic. Wiecie czym się oni teraz zajmują? Grami na smartphony i przeglądarki> internetowe! O Bioware wolę już nie wspominać...oczywiście jazda po EA... jakbyś się zainteresował to wiedziałbyś, czemu wyszła gra jaka wyszła i jest to tylko i wyłącznie wina szefostwa Mythic a nie EA.

Zekzt
Gramowicz
04/11/2013 19:11

Imo hammerfall ma rację, AOE kulał niemiłosiernie od premiery.TOR przynajmniej miał naprawdę solidne singlowe pve, gorzej było już z end-gamem i optymalizacją [imho TOR to obecnie gameplayowo całkiem przyjemna produkcja, tylko silnik gry i niekompetentny support techniczny go deklasuje, do dziś dnia na kompie potworze gra potrafi się tak zaciąć we flocie, ze człowiek nie wie gdzie wyląduje, czy w ścianie, czy wypadnie za barierki, istna karuzela]Pojade offtopem ale mam nadzieję, ze TOR nie padnie tak jak AOR i ktoś tam w końcu ruszy leniwa dupę i w którymś patchu poprawi te pożal się boże wycieki pamięci które zabijają ten produkt.




Trwa Wczytywanie