Twórca Podróży chce "tworzyć wspomnienia pielęgnowane przez całe życie"

Patryk Purczyński
2013/10/18 13:51
0
0

Emocje przeżywane w trakcie rozgrywki to dla Jenovy Chena najważniejsza wartość w grach. - Gry to emocjonalne suplementy, tworzone po to, byś poczuł się lepiej - mówi autor Podróży.

Twórca Podróży chce

- Nie robimy tylko gier. Tworzymy wspomnienia, które są pielęgnowane przez całe życie - mówił podczas konferencji Gaming Insiders Jenova Chen, autor wielokrotnie nagradzanej Podróży. - W przypadku gier akcji chodzi o wzmocnienie pozycji. To ważne dla nastoletnich chłopców, którzy chcą poczuć wolność. Jest to bardzo mały wycinek szerokiej palety ludzkich emocji, to surowe i pierwotne - komentował.

- Kompozytorzy wiedzą na co zwracać uwagę i jak wywoływać poszczególne emocje. W grach jest to bardzo trudne, musimy przeprowadzać mnóstwo testów by wykonać to jak należy - przyznał. Zdradził również, że w przypadku jego gier najwięcej czasu zajmowało odkrywanie sposobu na to, by rozgrywka sprawiała ludziom przyjemność pomimo braku wyzwań i rywalizacji.

GramTV przedstawia:

- Tu nie chodzi o pytanie ludzi, czego chcą. Sam musisz odkryć, czego potrzebują. Flower był o naturze i odmłodzeniu. Patrząc na gry dochodzę do wniosku, że wywołują za dużo stresu. Ludzie mówią, że chcą większych gier, ale tak naprawdę potrzebują pewnej formy spokoju i harmonii - stwierdził Chen.

- W przyszłości każdy znajdzie grę odpowiednią dla aktualnego nastroju. Jeśli jesteś smutny, będziesz potrzebował czegoś, co Cię pocieszy. Jeśli jesteś znudzony, będziesz potrzebował ekscytacji. Gry to emocjonalne suplementy, tworzone po to, byś poczuł się lepiej. Lubimy tworzyć gry, które wpędzają Cię w inny nastrój niż inne tytuły; które odkrywają w Tobie nowe emocje - dodał.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!