Studio, które stworzyło Bioshock 2 i The Bureau: XCOM Declassified, zostało zamknięte?

Patryk Purczyński
2013/10/18 09:36
7
0

Spora grupa pracowników 2K Marin została zwolniona z pracy - podają anonimowe źródła. Inne mówią wręcz o całkowitym zamknięciu studia. 2K Games potwierdza zwolnienia, ale unika konkretów.

Studio, które stworzyło Bioshock 2 i The Bureau: XCOM Declassified, zostało zamknięte?

Jeśli zawierzyć nieoficjalnym doniesieniom, The Bureau: XCOM Declassified było ostatnią grą stworzoną przez 2K Marin. Źródła zaznajomione z tematem podają, że znacząca część zespołu została zwolniona. Dokładnych liczb co prawda nie znamy, ale mówi się o zdecydowanej większości pracowników, którym podziękowano za współpracę. Jeden z informatorów przekonuje nawet, że jest stuprocentowo pewny całkowitego zamknięcia studia.

Źródło, do jakiego dotarł serwis Rock Paper Shotgun podaje, że część załogi otrzymała ofertę pracy w nowo powstającym oddziale 2K. - Kilka tygodni temu nowy zespół 2K w Novato (ten, któremu przewodzi Rod Fergusson) przeprowadzał rozmowy i oferował stanowiska niewielkiej grupie pracowników 2K Marin. Nie wiem ilu konkretnie, wiem tylko, że była to mała grupka. Wygląda na to, że wszyscy, którym wówczas nie zaproponowano posady, dziś wylądowali na bruku - twierdzi informator.

GramTV przedstawia:

O zwolnieniach w 2K Marin wiadomo także z pierwszej ręki. Potwierdza to wpis jednego z byłych pracowników studia na Twitterze, jak również oficjalne stanowisko Take-Two, które nie podaje jednak, jak duża grupa ludzi została bez pracy i czy studio będzie w ogóle istnieć. "Możemy potwierdzić redukcję zatrudnienia w 2K Marin. Choć były to trudne decyzje, regularnie oceniamy nasze zdolności produkcyjne. Na tej podstawie zdecydowaliśmy o relokacji kreatywnych zasobów. Nasz cel, by tworzyć światowej klasy gry wideo, pozostaje niezmieniony" - brzmi oświadczenie spółki.

O rozwoju sytuacji będziemy informować.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
18/10/2013 13:00

> Świetna i niedoceniona?? Wolne żarty.>> Minusy.> - Graficznie Oki nie jest źle nie licząc niektórych postaci których włosy wyglądają jak> plastik albo są klonami no i średnio z teksturami jak na UE3 co psuje nieco inwersję.> - Optymalizacja nie jest źle ale mogło być lepiej.> - Ai naszych partnerów ehem no Brothers in Arms lub Mass Effect to to nie jest:> * Wpieprzają się pod ogień nieprzyjaciela bez jakiegokolwiek pomysłu.> * Nawet jak są atakowani z flanki lub obrzucani granatami to siedzą w miejscu.> * Jak wyda im się rozkazy to mają je gdzieś przez co manewry taktyczne można sobie podarować.> > - Perma death nie istnieje bo wszędzie są checkpointy.> - Fabuła pozbawiona jakiegokolwiek sensu a misje poboczne nie pomagają wcale np."> pomniejsza misja ufoki przejęły silos nuklearny w bazie wojskowej i po dotarciu dowiadujemy> się, że pocisk wycelowany w stolicę (no cholera i to ma być misja równie ważna jak jakiś> pociąg atakowany na cholernym zadupiu)". Pomijam fakt, że gra jest kopią filmu "Dzień> Niepodległości"> - Główny bohater taki stereotypowy i jedno wymiarowy że bania staje.> - Ogólne braki przykładowych komend rozkazów jak np. Utrzymanie pozycji.> - Customizacja kompletnie zbyteczna bo AI to dno więc nie ma sensu marnowania na to czasu> poza tym jest gorzej niż w XCOM:EU więc to tylko pokazuje co i jak.>> Plusy.> + Kopiuje system z full spectrum warrior jeśli chodzi o flankowanie.> + Ma spowolnienie czasu a nie jego zatrzymanie.U mnie Ai nie ładowało się pod lufy i jak wróg rzucił granat jak byli za osłono to się odsuwali kazdy rozkaz był wykonany natchmiast lewa flanka wiezyczka powrot i ostrzał wykonane natychmiast. Chyba w inna gre gralismy

Usunięty
Usunięty
18/10/2013 12:34

The Bureau jest według mnie średnie, a od marki i dewelopera oczekiwałem wiecej niż 10 godzin średniego tactical shootera...

Usunięty
Usunięty
18/10/2013 12:23

Świetna i niedoceniona?? Wolne żarty.Minusy.- Graficznie Oki nie jest źle nie licząc niektórych postaci których włosy wyglądają jak plastik albo są klonami no i średnio z teksturami jak na UE3 co psuje nieco inwersję.- Optymalizacja nie jest źle ale mogło być lepiej.- Ai naszych partnerów ehem no Brothers in Arms lub Mass Effect to to nie jest:* Wpieprzają się pod ogień nieprzyjaciela bez jakiegokolwiek pomysłu.* Nawet jak są atakowani z flanki lub obrzucani granatami to siedzą w miejscu.* Jak wyda im się rozkazy to mają je gdzieś przez co manewry taktyczne można sobie podarować. - Perma death nie istnieje bo wszędzie są checkpointy.- Fabuła pozbawiona jakiegokolwiek sensu a misje poboczne nie pomagają wcale np." pomniejsza misja ufoki przejęły silos nuklearny w bazie wojskowej i po dotarciu dowiadujemy się, że pocisk wycelowany w stolicę (no cholera i to ma być misja równie ważna jak jakiś pociąg atakowany na cholernym zadupiu)". Pomijam fakt, że gra jest kopią filmu "Dzień Niepodległości"- Główny bohater taki stereotypowy i jedno wymiarowy że bania staje.- Ogólne braki przykładowych komend rozkazów jak np. Utrzymanie pozycji.- Customizacja kompletnie zbyteczna bo AI to dno więc nie ma sensu marnowania na to czasu poza tym jest gorzej niż w XCOM:EU więc to tylko pokazuje co i jak.Plusy.+ Kopiuje system z full spectrum warrior jeśli chodzi o flankowanie.+ Ma spowolnienie czasu a nie jego zatrzymanie.




Trwa Wczytywanie