Kolejna aktualizacja do Killzone: Mercenary, kolejny gigabajt do ściągnięcia

Robert Sawicki
2013/10/17 18:19
7
0

Lepszej reklamy kart pamięci do PlayStation Vita konsolka chyba jeszcze nie miała.

Kolejna aktualizacja do Killzone: Mercenary, kolejny gigabajt do ściągnięcia

Aktualizacja zajmuje dokładnie 1190 MB - po jego instalacji pierwsza łatka zostanie usunięta, co nie zmienia faktu, że dodatkowego miejsca jednak będziecie potrzebować zanim będziecie mogli pobrać patcha.

Ekipa jest w pełni świadoma tego, jak bardzo krzywdzi nas taką aktualizacją i obecnie pracuje nad zmniejszeniem miejsca, jakie zajmuje gra na karcie pamięci. Póki co, szczegółów brak, ale możemy ich oczekiwać "bardzo niedługo".

GramTV przedstawia:

Co do tego, co aktualizacja jednak poprawia, to dotyczy to głównie spraw związanych z utratą połączenia w rozgrywkach sieciowych i kiepsko rozstawionych punktach odradzania na mapach. Stabilność gry także została poprawiona, stąd nie powinna już się nikomu wyłączać, o ile Guerilla Cambridge odpowiednio się postarało.

Sprawdźmy - ilu z Was miejsca na aktualizację nie wystarczy?

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
22/10/2013 18:49
Dnia 17.10.2013 o 19:40, HuoYuanJia napisał:

Rozumiem, że karty do Vity są drogie, i mają mało miejsca, ale bez przesady z tymi aluzjami i jechaniem po niej.

Nie ma żadnej przesady. Te karty są zbójecko drogie i wymagane do gry, a vita nie ma pamięci wewnętrznej, należy za to krytykować SONY przy każdej możliwej okacji. Taka polityka to skurw#$ pierwszej wody.

ww3pl
Gramowicz
Autor
17/10/2013 20:01
Dnia 17.10.2013 o 19:56, TobiAlex napisał:

Specjalista od wszystkie.

Myślę, że tę plakietkę można przyczepić nie tylko mnie, TobiAlex.Also, HuoYuanJia dostał już ode mnie wyjaśnienie, że gdyby nie premierowa łatka, problemu najprawdopodobniej by nie było.I uwierz mi, wysokie ceny kart pamięci do vity, które są po prostu chore, wcale tutaj nie pomagają. Dla wielu osób to oznacza albo kasowanie dosłownie wszystkiego z konsoli, by móc ściągnąć łatkę i grać po Sieci, albo kupno nowej karty pamięci "bo wyszedł patch"Jest to niewygodne, łatki premierowej dało się uniknąć i tutaj chyba wiele do omawiania już nie ma

TobiAlex
Gramowicz
17/10/2013 19:56

> To już nadeszły czasy kiedy ludzie narzekają, że studia próbują naprawiać błędy w grach> i je polepszać, bo im łatki za dużo miejsca zajmują. Rozumiem, że karty do Vity są drogie,> i mają mało miejsca, ale bez przesady z tymi aluzjami i jechaniem po niej.> Gdyby to był patch na ps3 to pewnie ten 1 gb, który zastępuje poprzednią aktualizację,> byłby potraktowany na plus i przykład jak twórcy gier dbają o swoje produkcje i nie olewają> graczy, zostawiając z zabugowanymi grami.> Jednak to jest gra na Vitę to trzeba przywalić konsolce, że jak można robić tak duże> łatki, które naprawiają grę.> Czy dla autora newsa byłoby lepiej gdyby nie poprawiali gry i jej nie łatali?> Przy tych aluzjach o brak miejsca na karcie, autor zapomniał, że patch zastępuje poprzedni,> więc jak ktoś już ma grę i poprzedni patch, to dużo miejsca nie straci.Oj co się dziwisz. Jeszcze się nie przyzwyczaiłeś do głupich tekstów pewnego redaktora? Specjalista od wszystkie. Panie RS nie masz pojęcia odnośnie testowania aplikacji więc proszę uszanuj to i nie pisz głupot. To nie wp.pl (chyba, bo często można odnieść mylne wrażenie, niestety).




Trwa Wczytywanie