Łatka do Diablo 3 na Xbox 360 wreszcie do pobrania

Robert Sawicki
2013/10/15 21:24
4
0

Trwało to około dwa tygodnie (bo tyle czasu minęło od premiery aktualizacji na PlayStation 3), ale patch z numerkiem 1.02 jest już dla posiadaczy xboksowej wersji gry.

Łatka do Diablo 3 na Xbox 360 wreszcie do pobrania

Łatka naprawia całe mnóstwo błędów, gdzie większość z nich dotyczy zawieszania się gry, problemów i błędów pojawiających się w trakcie rozgrywki (gdzie jeden z nich często powodował niekończące się wibrowanie kontrolera, zaś inny usuwanie stanów gry). Jeśli tylko macie ochotę, to możecie zapoznać się z angielską wersją listy poprawek po kliknięciu w ten napis.

GramTV przedstawia:

Reszta newsów o grze także jest do poczytania, choć szczególnie wiele w świecie Diablo ostatnio się nie działo - nie licząc naszej recenzji wersji konsolowej i informacji o sprzedaży infernalnego hełmu. Ale to już musicie sprawdzić samodzielnie.

Jeśli zaś naprawdę nie jesteście na bieżąco - dom aukcyjny w Diablo 3, który budził mnóstwo kontrowersji i był oskarżany o całkowite zepsucie gry, zostanie porzucony przez Blizzarda w 2014 roku.

Komentarze
4
ww3pl
Gramowicz
Autor
16/10/2013 11:01
Dnia 16.10.2013 o 00:39, TobiAlex napisał:

> Dlatego to testowania gier zatrudnia się kilkadziesią/kilkaset osób, a nie po jednej > do każdej z konsol - widocznie Tobie nie trafiły się sytuacje, gdzie każda linijka kodu > ustawiła się tak, by po prostu zawiesić grę. To nie BASIC, żeby każda linijka kodu była interpretowana przy uruchamianiu gry.

Fakt, to nie Basic, skoro gry potrafią dziś zawiesić się np. przez wejście na obszar o wielkości 10x10 cm (wg jednostek danego silnika gry) i wyciągnięcie na nim którejś z broni, co nie jest zbyt łatwe do wykrycia w trakcie beta testów, choć ludzie starają się jak mogą.Seriously, takich małych pierdół, które działają jak koniunkcja planet zazwyczaj jest naprawdę sporo.

TobiAlex
Gramowicz
16/10/2013 00:39

> Dlatego to testowania gier zatrudnia się kilkadziesią/kilkaset osób, a nie po jednej> do każdej z konsol - widocznie Tobie nie trafiły się sytuacje, gdzie każda linijka kodu> ustawiła się tak, by po prostu zawiesić grę.To nie BASIC, żeby każda linijka kodu była interpretowana przy uruchamianiu gry.

ww3pl
Gramowicz
Autor
15/10/2013 22:35
Dnia 15.10.2013 o 22:28, TobiAlex napisał:

A to ciekawe. Grę przeszedłem na normalu i ani razu się nie zawiesiła. A skoro konsola to jedna konfiguracja... to ciekawe jak to możliwe, że innym się wieszała?

Dlatego to testowania gier zatrudnia się kilkadziesią/kilkaset osób, a nie po jednej do każdej z konsol - widocznie Tobie nie trafiły się sytuacje, gdzie każda linijka kodu ustawiła się tak, by po prostu zawiesić grę.




Trwa Wczytywanie