Aktualizacja ponownie dotyczy m.in. problemów z GTA Online i jeśli wszystko poszło dobrze, Wasze postępy nie będą już w magiczny sposób znikać "gdzieś".
Aktualizacja ponownie dotyczy m.in. problemów z GTA Online i jeśli wszystko poszło dobrze, Wasze postępy nie będą już w magiczny sposób znikać "gdzieś".
Rockstar dalej zaleca zapisywanie stanu gry jeszcze przed wejściem do trybu sieciowego, by uniknąć kolejnych problemów, które wciąż mogą się pojawić. Problem z utratą postępów w grze powinien już być naprawiony, choć developer ostrzega, że w szczególnych przypadkach (jak np. kupowanie pojazdów) zapis gry może nie nastąpić.
Poniżej macie listę poprawek: Naprawiono wiele błędów powodujących utratę postępów w grze. Naprawiono błąd powodujący niekończące się ładowanie, problemy z grafiką i braki w interfejsie występujące pomiędzy misjami. Naprawiono błąd powodujący, że przycisk "replay" był niedostępny w trakcie wykonywania niektórych misji. Naprawiono błąd powodujący, że gracz mógł utknąć w garażu przy próbie przemalowania motocykla Sanchez. Naprawiono błąd powodujący utratę uzbrojenia i amunicji. Naprawiono błąd powodujący wczesne zakończenie wyścigów GTA wywoływane przez graczy, którzy odradzali się dalej niż powinni. Naprawiono błąd powodujący, ze sesje Last Team Standing nie mogły się rozpocząć. Naprawiono błąd powodujący komunikaty o błędach sieciowych przy próbie dołączenia do trybu Last Team Standing przy użyciu funkcji Quick Job. Dodano wyjaśnienia pojawiające się wokół gracza korzystającego z tymczasowej postaci w GTA Online w chwili, gdy serwery chmury Rockstar są nieaktywne. Zmieniono karę za śmierć w trybie One on One.
To jest coś, co nie znalazło się na liście, a przez co zjedliście już z nerwów płytę z grą i nawet nie macie jak włączyć gry, by się upewnić, że dobrze mówicie? Wiecie. Błędy które nie zostały poprawione.