Beyond: Two Souls kosztowało "tylko" 27 milionów dolarów

Robert Sawicki
2013/09/23 16:12

O GTA V nawet nie ma co mówić (265 milionów dolarów), ale to dużo mniej, niż kosztowało FF VII dwie generacje temu, które wg VGWikia, kosztowało 45 milionów dolców (z uwzględnieniem inflacji na stan dzisiejszy, 68 milionów).

Beyond: Two Souls kosztowało

W ramach wywiadu z Le Figaro, David Cage rzucił kosztem produkcji, jakim pochwalić się może Beyond: Two Souls - i jak na dzisiejsze standardy, kwota wciąż nie jest mała, ale trzyma się w granicach normy. Na stworzenie tytułu potrzebne było 27 milionów dolarów.

GramTV przedstawia:

Prawdą jest, że takie GTA V wyniosło znacznie więcej, ale to samo GTA V w ciągu kilku dni zarobiło też cały miliard (czy, jak nazywają to Amerykanie i ja sam w chwilach słabości, bilion) dolarów. Ze względu na ekskluzywność ograniczoną do jednej platformy, Beyond: Two Souls prawdopodobnie tego wyczynu już nie powtórzy, ale ze względu na niższy koszt produkcji producenci, być może, nie zarobią aż "tyle" mniej. Wszystko okaże się po 11 października, kiedy to gra zadebiutuje na PlayStation 3.

Komentarze
20
Usunięty
Usunięty
23/09/2013 22:21

A GTA V kosztowało 265 milionów dolarów.Ale to nie dziwne skoro ta gra jest lepsze niż wszystkie największe hity razem wzięte.

Usunięty
Usunięty
23/09/2013 22:10

27 milionów dolarów to całkiem tanio.Swoją drogą, taka ciekawostka: nowy Tomb Raider kosztował ok. 100 milionów dolarów.Uncharted 2 tylko 20.

Usunięty
Usunięty
23/09/2013 21:32

Tylko? Powinoo być "aż" 27 mln $. Rynek gier AAA zabrnął w ślepą uliczkę. Nadprodukcja, rozbuchane budżety oraz przesadzony marketing doprowadzą do powtórki z rozrywki - wielkiego tąpnięcia branży jak w roku 1983...




Trwa Wczytywanie