Nadchodzi Universum: War Front - gra MOBA osadzona w realiach science-fiction, zobacz zwiastun

Małgorzata Trzyna
2013/09/16 18:37

Universum: War Front ma łączyć cechy MOBA, RTS, FPS i RPG. Autorem gry jest Cyril Megem, który nad projektem pracuje już od półtora roku. Teraz zamierza wystartować ze zbiórką na Kickstarterze.

Universum: War Front to ciekawa hybryda, przywodząca na myśl różnorodne gry: Dotę (ze względu na rozgrywkę w stylu MOBA), Warhammera i Starcrafta (klimat i elementy strategii czasu rzeczywistego), Battlefielda (elementy FPS i dynamika walki) oraz Star Wars (fabuła). Akcja gry toczy się w przyszłości, a opowieść w niej przedstawiona to próba odpowiedzi na pytanie, jak będzie wyglądać podbój kosmosu, gdy dojdzie do spotkania z inną, inteligentną rasą.

Universum: War Front pozwoli graczom wydawać polecenia swym jednostkom, obserwując je z góry jak w grze strategicznej, albo brać udział w bezpośredniej walce. Bitwy mają toczyć się na lądzie, pod ziemią, w powietrzu, w przestrzeni kosmicznej i pod wodą. Do dyspozycji graczy zostaną oddane takie jednostki, jak piechota, pojazdy, mechy a nawet kosmiczne stworzenia, coraz potężniejsze dzięki odkrywaniu nowych technologii. W grze będziemy mieli także możliwość dopasowania bohatera do własnych upodobań. Universum: War Front ma działać na silniku Unity, wykorzystywać Shadery 5.0, DirectX 11 i zaawansowaną fizykę. Gracze mogą liczyć zarówno na zabawę przez sieć, jak i tryb single-player. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry.