BioWare: Dragon Age: Inquisition nie jest grą z otwartym światem

Patryk Purczyński
2013/09/11 16:58

- Pewne elementy otwartego świata znajdują się w Dragon Age: Inquisition, ale grze bliżej jest do Baldur's Gate'a czy DA: Origins niż do Skyrima - tłumaczy Mike Laidlaw.

BioWare: Dragon Age: Inquisition nie jest grą z otwartym światem

Mike Laidlaw, mówiąc o lokacjach w Dragon Age: Inquisition, woli unikać frazy "otwarty świat". - To bardzo przeciążone określenie - wyjaśnia przedstawiciel BioWare'u. - Każdy od razu myśli o Skyrimie i spodziewa się, że wszystko będzie takie samo jak w tym tytule. W przypadku naszej gry mamy do czynienia z niezwykle rozległymi regionami, które można eksplorować - oznajmia.

- To gra multiregionalna, a to oznacza, że podróżujesz z mapą całego świata. Przemierzasz tę część kontynentu, w której toczy się akcja gry. Obecność każdego z regionów ma jakiś cel, za każdym razem istnieje powód, dla którego zostałeś przywiedziony właśnie w to konkretne miejsce. Łączy się to z historią, a przynajmniej z tematami przewodnimi całej gry. "To są moi przeciwnicy, a w danym miejscu ich aktywność jest bardzo duża. Powinienem się dowiedzieć, dlaczego tak się dzieje" - obrazuje Laidlaw.

GramTV przedstawia:

- Nie twierdzę więc, że poszczególne lokacje są bezpośrednią pochodną opowieści, bo przecież fabuła jest antytezą eksploracji, prawda? Kiedy już jednak odkrywasz pewne rzeczy, powinieneś mieć poczucie, że są one częścią całej gry, a nie czymś przypadkowym. Powiedziałbym zatem, że pewne elementy otwartego świata się tu znajdują, ale grze bliżej jest do Baldur's Gate'a czy DA: Origins, nawet mimo istnienia znacznie większych lokacji, dużych przestrzeni i szansy, by gracze pokręcili się po okolicy i zobaczyli sporą różnorodność rozmaitych terytoriów - dodaje.

Dragon Age: Inquisition powstaje z myślą o platformach PC, PS3, PS4, X360 i X1.

Komentarze
22
L33T
Gramowicz
12/09/2013 07:25

Bicia łopatą Dragon Age: Origins za stodołą ciąg dalszy.Oczywiście: "ale grze bliżej jest do Baldur''s Gate''a czy DA: Origins" ma wskazywać że mamy do czycnienia z grą na skalę nie spotykaną do tej pory i powinniśmy być równie podekscytowani jak całe BW. Gdyż jak wiemy słuchają oni głosów fanów i starają się tworzyć gry o nieprzeciętnej jakości i fabule.

Usunięty
Usunięty
11/09/2013 22:37

> > Brak otwatego swiata ?, dziekuje , postoje obok.> > Poczekam na Wiedzmina, a do tego czasu bedze chodzil po Skyrim.> Rozumiem, że też stałeś obok Wiedźmina 1 i 2 ;) jak i innych RPGów z zamkniętym światem> typu Kotory, Deus Ex ;dNie gralem w Deus Ex i KOTOR, wiec sie nie wypowiadam.Pierwszy Wiedzmin byl bardzo dobra gra, mimo ,ze nie byla to gra z otwartym swiatem. Wedlug mnie Wiedzmin 2 nie umywal sie do jedynki.Nie lubie byc ograniczany niewidzialnymi scianami , i dreptac po z sciezkach. Wole eksplorowac siwt, odkrywac wszystkie zakamarki, miec swobode ruchu.We wszytkich Wiedzminach mi tego brakowalo. Dlatego wole Skyrim, czy chocby Far Cry 3

Usunięty
Usunięty
11/09/2013 21:30
Dnia 11.09.2013 o 17:26, Brunne_R napisał:

Brak otwatego swiata ?, dziekuje , postoje obok. Poczekam na Wiedzmina, a do tego czasu bedze chodzil po Skyrim.

Rozumiem, że też stałeś obok Wiedźmina 1 i 2 ;) jak i innych RPGów z zamkniętym światem typu Kotory, Deus Ex ;d




Trwa Wczytywanie