I o tym, jak bardzo i niezwykle będzie on zróżnicowany pod każdym możliwym względem. Według samych twórców, rzecz jasna.
I o tym, jak bardzo i niezwykle będzie on zróżnicowany pod każdym możliwym względem. Według samych twórców, rzecz jasna.
Osoby z Ubisoftu, które z jakiegoś powodu nie mówią jak piraci, wypowiadają się na nowym dev diary z Assassin's Creed 4: Black Flag w kwestii designu świata - o jego ogólnym projekcie, zarysie i, rzecz jasna, motywacji twórców.
Raphael Lacoste, dyrektor artystyczny wyznał, że ekipie zależało na stworzeniu czegoś więcej, niż kolejnej, liniowej gry, dając graczom znacznie więcej opcji niż dotychczas, opierających się na otoczeniach takich jak dżungla, miasto itd. W tej kwestii bardziej przydałoby się wyprostowanie celów misji i ogólnego pomysłu na pełną synchronizację, ale na to, miejmy nadzieję, też przyjdzie czas.
Sama miasta mają być bardzo zróżnicowane i charakterystyczne, co możecie sami ocenić na powyższym materiale. Różnica ma być "mocna", a przynajmniej tak obiecuje Raphael.
O tym, jak będzie, jak zawsze okaże się dopiero w praniu. Wciąż - design świata to tylko jeden z filarów zróżnicowania, który do satysfakcji i prawdziwego, satysfakcjonującego wyboru wystarczyć nie wystarczy. Cóż, czekamy, bo gra póki co wygląda co najmniej przyzwoicie.
Assassin's Creed 4: The Black Flag ukaże się na platformach PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Wii U, Xbox 360 i Xbox One.