Tak wygląda nowa generacja sieciowych zmagań w Killzone: Shadow Fall

Piotr Bajda
2013/08/24 12:36

Gamescom 2013 dla Killzone: Shadow Fall upływa pod znakiem modułu sieciowego. Sony i Guerrilla wykorzystują niemieckie targi do prezentacji wieloosobowej rozwałki. Bo przecież kampania - jak efektowna by nie była - to nie wszystko.

Tak wygląda nowa generacja sieciowych zmagań w Killzone: Shadow Fall

Przed paroma dniami nastąpił pierwszy atak materiałów z multiplayera nowego Killzone. Donosiliśmy wówczas, że twórcy szykują osiem trybów (w tym cztery zupełnie nowe dla serii), zabawę dla 24 graczy, dodatki (także darmowe), trzy klasy postaci, 22 dostępne od początku bronie i brak punktów doświadczenia.

Na papierze ekranie wygląda to obiecująco. Jakie wrażenie robi w akcji? Sprawdźcie sami na nagraniu z trybu Team Deathmatch.

GramTV przedstawia:

Killzone: Shadow Fall trafi na sklepowe półki razem z PlayStation 4. Co w Europie oznacza premierę 29 listopada.

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
25/08/2013 22:14
Dnia 25.08.2013 o 21:38, Henrar napisał:

> Masz na myśli Motion Blur który można włączyć w opcjach? > Wytłumacz proszę na czym to polega bo nie bardzo rozumiem. http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm http://www.joz3d.net/html/fps.html I oczywiście: http://frames-per-second.appspot.com/

Wielkie dzieki za linki, ostatni już oczywiście widziałem. Problem w tym, że nie odnoszą się one do obecnego stanu gier. Przykładowo taki motion blur jest już stosowany.Powiem szczerze, że grając na konsoli nie zdarzyło mi się uznać gry w 30 klatkach za klatkującą, no chyba że jakiś crap. W przypadku PC zaś 30 klatek zdecydowanie mi nie wystarcza. Zaobserwowałem to zwłaszcza w Sleeping Dogs. Na X360 było płynnie, z kolei jak odpaliłem na PC ustawiając framecap na 30 fps w opcjach to gra była niegrywalna. Chętnie zapoznałbym się z analizą 30 vs 60 fps z uwzględnieniem obecnych mechanizmów.

Usunięty
Usunięty
25/08/2013 21:40
Dnia 25.08.2013 o 21:34, Numenpl napisał:

widać jesteś jednym z tych którzy nie zrozumieją że: - wł. motion blur w sytuacjach gdy mamy w grze poniżej 30 fps oznacza debilizm do potęgi entej. - gra w 60 klatkach oznacza płynną rozgrywkę, a 30 klatej jedynie grywalne.

Ty zaś widocznie jesteś z tych co to lubią rzucić bezsensowny komentarz w trakcie sensownej rozmowy.Obie wypowiedzi to subiektywne, niczym nie poparte tezy i wiesz co? Pod względem merytorycznym absolutnie ich nie rozumiem.

Usunięty
Usunięty
25/08/2013 21:38
Dnia 25.08.2013 o 21:21, DonOskar napisał:

Masz na myśli Motion Blur który można włączyć w opcjach? Wytłumacz proszę na czym to polega bo nie bardzo rozumiem.

http://www.100fps.com/how_many_frames_can_humans_see.htm http://www.joz3d.net/html/fps.htmlI oczywiście: http://frames-per-second.appspot.com/




Trwa Wczytywanie