Wiedźmin 3: Dziki Gon błyszczy na nowych screenach. Pobierz muzykę ze zwiastuna

Mateusz Stanisławski
2013/08/21 13:26

|AKTUALIZACJA| Nowego RPG-a CD Projekt RED po prostu nie mogło zabraknąć na targach gamescom 2013. Koniecznie rzućcie okiem na soczyste screeny, a potem za darmo ściągnijcie kawałek z ostatniego zwiastuna Zabójcy Potworów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon błyszczy na nowych screenach. Pobierz muzykę ze zwiastuna

Kompozycja, która pobrzmiewała w tle najświeższego trailera Wiedźmina 3: Dziki Gon, jest dostępna w dwóch formatach – mp3 oraz wav. Pobiera się? W takim razie macie kilka chwil, by zapoznać się z jeszcze gorącymi screenami, które właśnie trafiły do sieci z okazji trwających targów gamescom 2013 w Kolonii.

Przypominamy, że debiut Wiedźmina 3: Dziki Gon jest zaplanowany na przyszły rok. „Trójka” zagości na komputerach osobistych oraz konsolach następnej generacji – PlayStation 4 i Xbox One. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że Charles Dance użyczy swojego głosu cesarzowi Emhyrowi van Emreisowi.

GramTV przedstawia:

Aktualizacja: Poniżej znajdziecie również cztery nowe artworki.

Komentarze
39
Usunięty
Usunięty
27/08/2013 17:24

Nie podniecajci sie tak boscreny sa bardzo podrasowane zreszta jakkazdy a jesli nawet to bez 2x radeon 7970 nawet nie piernie

Arcling
Gramowicz
22/08/2013 22:41
Dnia 22.08.2013 o 01:19, Sanders-sama napisał:

Robił, ale i tak im to nic nie dało... Sypną na marketing ale nie tyle co EA, które za tą kasę mogliby wydać dopracowany bardziej produkt. Cedep nie dysponuje taką ilością kasy na promo gry co EA. I to jest tutaj niesprawiedliwe. REDzi się starają, a tylko przez to że moloch za nimi nie stoi, gra sprzeda się gorzej niż zwykły, przehypowany średniak od EA.

Wydawcą Wiedźmina 2 w USA było Warner Bros., w Europie Namco Bandai, więc nie da się powiedzieć, że mają za sobą małych wydawców. Ten marketing Wiedźmina bywał przecież bardziej nachalny od marketingu EA. Dobrym przykładem gram.pl, które na okolice premiery dwójki przekształciło się w portal poświęcony głównie tej grze (był nawet zmieniony layout i specjalna kategoria na "newsy"). To wciąż są duże pieniądze na marketing i nie da się powiedzieć, jacy ci Redzi biedni i nie mogą się przebić. Należy też mieć na uwadze, że sama marka Wiedźmina nie jest tam tak znana, jak np. u nas, w Rosji czy w Czechach. Większość dopiero dzięki grom dowiedziała się, że w ogóle takie coś istnieje. Widać też zresztą, że z części na część twórcy próbują bardziej "uzachdonić" tytuł. To trochę tak, jak z serią Gothic - w naszej części Europy masa ludzi się tym cyklem ekscytowała, na zachodzie jest już średnio znany.

Vojtas
Gramowicz
22/08/2013 22:37
Dnia 22.08.2013 o 01:19, Sanders-sama napisał:

I to jest tutaj niesprawiedliwe. REDzi się starają, a tylko przez to że moloch za nimi nie stoi, gra sprzeda się gorzej niż zwykły, przehypowany średniak od EA.

Tu nie chodzi o samą liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale o zysk. Gry EA mają wyższe koszty produkcji, a wraz z kosztami marketingu poprzeczka zwrotu podnosi się jeszcze wyżej. Dlatego sukcesem jest nie tyle sprzedanie iluśtam abstrakcyjnych milionów kopii, tylko wielokrotność zwrotu kosztów. Niewątpliwie poprzednie Wiedźminy zapewniły Redom wystarczające zyski, by robić jeszcze droższe gry. I to jest najważniejsze. Można sprzedać kilka milionów egzemplarzy, a i tak pójść z torbami/ponieść straty z powodu rozbuchanego budżetu deweloperskiego i reklamowego. Tomb Raider jest wielokrotnie mocniejszą marką niż Wiedźmin, a i tak Square Enix był bardzo niezadowolony z osiągniętych wyników, mimo że przecież sprzedali w pierwszym miesiącu 3,4 mlna egz. Wieść gminna niesie, że na sam developing przeznaczono 100 mln $ - i w tym by upatrywał przyczyn klęski. Przygotowanie W3 ma kosztować jakieś 15,6 mlna $, więc są to niemal jak drobne na telefon, a gra jest przecież znacznie bardziej złożona niż TR. Globalnym wydawcą jest CDPR - umowy jakie podpisują w konkretnych terytoriach są dystrybucyjne, więc Polakom przysługuje wyższy procent niż innym deweloperom. Druga sprawa - marka jest znacznie lepiej znana niż jeszcze kilka lat temu, gra ma też lepsze perspektywy rynkowe ze względu na otwarty świat, który niewątpliwie przyciągnie wielu nowych graczy. No i niezmiernie ważny jest równoczesny start na trzech platformach.




Trwa Wczytywanie