Dragon Age: Inquisition - ciąg dalszy konfliktu między Templariuszami a magami

Małgorzata Trzyna
2013/08/20 13:45

W wielu uniwersach fantasy magia jest na porządku dziennym. W niewielu jednak poruszane jest zagadnienie, jak ludzie nie posiadający magicznych mocy mogliby traktować tych, którzy owe nadnaturalne możliwości posiadają...

Dragon Age: Inquisition - ciąg dalszy konfliktu między Templariuszami a magami

Zaczęło się niewinnie, od rozmowy na temat czaru „zauroczenie” znanego z systemu Dungeons & Dragons. Co by było, gdyby każdy człowiek musiał zastanawiać się, czy osoba, z którą rozmawia, rzeczywiście jest jego przyjacielem, czy też po prostu rzuciła urok? Taka sytuacja rodziłaby nieufność i strach. Magia mogłaby być wykorzystana w niecnych celach, albo mogłaby narobić szkód, gdyby mag nie potrafił nad nią zapanować. Tak narodziła się idea Kręgów Maginów i sprawowania kontroli nad nimi przez Templariuszy, stopniowo rozwijana w kolejnych odsłonach Dragon Age.

GramTV przedstawia:

W Dragon Age: Inquisition konflikt między tymi ugrupowaniami będzie trwał nadal. Każda ze stron ma swoje racje i tak naprawdę nie istnieje jedyne słuszne rozwiązanie. Zakon i Templariusze słusznie twierdzą, że magowie są potencjalnie niebezpieczni – z kolei magowie nie chcą być traktowani jak bomby z opóźnionym zapłonem i chcą być oceniani wedle tego, co robią, a nie tego, do czego są zdolni. Gdy magowie zadeklarowali niepodległość, Zakon wolał rozwiązać problem pokojowo, Templariusze z kolei uważali, że niesubordynowanych należy ścigać i więzić. Sytuacja skomplikowała się jeszcze bardziej, gdy pojawiło się rozdarcie, przez które demony zaczęły przechodzić do świata ludzi...

W grze powróci Cassandra – Poszukiwaczka, która w Dragon Age II przesłuchiwała krasnoluda Varrika i wypytywała go o Hawke. Gracze będą mieli okazję dowiedzieć się, jakie zadanie miała wypełnić. Będzie to też postać, która początkowo wspierała Zakon, ale potem przejdzie ogromną przemianę. Gracze doczekają się także kontynuacji wątku Leliany.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
21/08/2013 02:30
Dnia 21.08.2013 o 02:02, Pierogi_z_Cukrem napisał:

Twierdzisz więc że dwójka miała "płytką" fabułę?

Rozumiem, że niektórym mogła się podobać, absolutnie tego nie neguję. Dla mnie to było dno, szczególnie sama końcówka, nie mówiąc już o jakże ważnych ''wyborach'' które do niej prowadziły. Chyba nie jestem w tym względzie odosobniony, no chyba, ze wierzyć pismakom w dniu premiery, gdzie głośno krzyczeli o RPG dekady 10/10 ;D

Usunięty
Usunięty
21/08/2013 02:02

Twierdzisz więc że dwójka miała "płytką" fabułę? Piszesz to z takim przekonaniem, że gdybym jej nie przeszedł to może bym Ci uwierzył.Sanders-sama: Oho, kolejny "nie wiem o co tam chodzi ale się wypowiem".

Sanders-sama
Gramowicz
21/08/2013 00:39
Dnia 20.08.2013 o 19:45, Shinigami napisał:

> Praktycznie załatwił on DA2 a oni dalej to ciągną, masakra. Ciągną bo to chyba jedyny główny motyw który dalej trzyma to uniwersum w kupie, podejrzewam, że fabuła będzie równie płytka jak w przypadku dwójki. Może jednak nas zadziwią głębią, kto wie? ;D

Wątpię... Gra zacznie się standardowo, wielkie zło powróciło i tylko ty graczu możesz nas wszystkich uratować.




Trwa Wczytywanie