CDP RED: produkcja na konsole następnej generacji jest łatwiejsza

Patryk Purczyński
2013/08/05 08:26

Konrad Tomaszkiewicz z CD Projekt RED opowiada o przenoszeniu Wiedźmina 3 na next-geny i porównuje to z konwersją drugiej części na Xboksa 360. Chwali też wsparcie producentów nowych konsol.

CDP RED: produkcja na konsole następnej generacji jest łatwiejsza

- Produkcja wersji na konsole następnej generacji przebiega bezproblemowo - przyznaje na łamach magazynu Games Master Konrad Tomaszkiewicz, jeden z najważniejszych ludzi odpowiedzialnych za Wiedźmina 3. - Koledzy obecnie opracowują wersję 64-bitową, którą następnie odpalimy na konsolach i zobaczymy, co musimy pozmieniać - zdradza.

- Mamy pełne wsparcie Sony i Microsoftu, jesteśmy z tego powodu bardzo zadowoleni. Jestem pewien, że po drodze pojawią się jakieś problemy, ale na razie podoba nam się fakt, że obie konsole są podobne do pecetów, dlatego programistom łatwiej będzie dostosować silnik do tych platform. Kiedy konwertowaliśmy Wiedźmina 2 z pecetów na Xboksa 360, było to dla nas duże wyzwanie, ponieważ maszyna ta miała już pięć lat - wspomina Tomaszkiewicz.

GramTV przedstawia:

W przypadku PlayStation 4 i Xboksa One tego problemu oczywiście nie będzie. Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się na obu konsolach, a także na komputerach osobistych, najwcześniej w kwietniu przyszłego roku.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
05/08/2013 15:57

Cieszą newsy pozytywne na temat tejże oczekiwanej gry :)

Vojtas
Gramowicz
05/08/2013 12:41

Nie pierwsza to gra, która nie odpali się na XP. Czas chyba powoli przesiadać się na nowszą technologię?

Usunięty
Usunięty
05/08/2013 12:39
Dnia 05.08.2013 o 10:47, Killyox napisał:

> Na to wygląda że wersje 64 bitowe wejdą pełną parą do świata gier. Posiadacze Xpeków > będa wielce pokrzywdzeni a przypomnę ze Vista 64 bit na Allegro kosztuje około 150 zł > Jest XP w wersji 64 bit...

Tak wiem a ilu graczy posiada Xp wersji 64 bitowej? Może z 5 % a i tak system nie wykorzysta 4 rdzeni w pełni




Trwa Wczytywanie